Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36266
Назва: Шляхи просування ресторанного продукту з використанням SMM на прикладі ресторану «Altbier» у місті Харкові
Інші назви: Ways of promoting a restaurant product using SMM on the example of the "Altbier" restaurant in the city of Kharkiv
Автори: Кубло, Неля
Кащавцева, Лариса
Михайлов, Богдан
Kublo, Nelia
Kashchavtseva, Larysa
Mykhailov, Bohdan
Ключові слова: реклама
SMM
маркетингові комунікації
просування
ресторанна індустрія
соціальний медіа маркетинг
моніторинг
advertising
promotion
monitoring
SMM
social media marketing
marketing communications
restaurant industry
Дата публікації: 30-тра-2024
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Кубло Н. Шляхи просування ресторанного продукту з використанням SMM на прикладі ресторану «Altbier» у місті Харкові / Неля Кубло, Лариса Кащавцева, Богдан Михайлов // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІV Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених з міжнар. участю (30 трав. 2024 року, м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 55–60.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36266
Розташовується у зібраннях:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nelia Kublo.pdf1.11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.