Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36246
Назва: Підвищення рівня задоволеності клієнтів в індустрії гостинності
Інші назви: Increasing customer satisfaction in the hospitality industry
Автори: Шерстюк, Роман
Ратинський, Вадим
Sherstiuk, Roman
Ratynskyi, Vadym
Ключові слова: індустрія гостинності
клієнт
рівень задоволеності
hospitality industry
customer
satisfaction level
Дата публікації: 30-тра-2024
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Шерстюк Р. Підвищення рівня задоволеності клієнтів в індустрії гостинності / Роман Шерстюк, Вадим Ратинський // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІV Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених з міжнар. участю (30 трав. 2024 року, м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 117–119.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36246
Розташовується у зібраннях:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Roman Sherstiuk 2.pdf1.07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.