Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36244
Назва: Створення клієнтоорієнтованої організаційної структури готелю на основі бізнес-процесів
Інші назви: Creation of a client-oriented organizational structure of the hotel based on business processes
Автори: Шерстюк, Роман
Летун, Олександр
Ключові слова: індустрія гостинності
клієнтоорієнтована організаційна структура
внутрішній маркетинг
бізнес-процеси
корпоративна культура
hospitality industry
corporate culture
internal marketing
customer-oriented organizational structure
business processes
Дата публікації: 30-тра-2024
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Шерстюк Р. Створення клієнтоорієнтованої організаційної структури готелю на основі бізнес-процесів / Роман Шерстюк, Олександр Летун // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІV Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених з міжнар. участю (30 трав. 2024 року, м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 124–127.
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є поглиблення методологічного підґрунтя та розробка практичних рекомендацій в контексті клієнтоорієнтованої організаційної структури готелю на основі бізнес-процесів. The purpose of the study is to deepen the methodological basis and develop practical recommendations in the context of the client-oriented organizational structure of the hotel based on business processes.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36244
Розташовується у зібраннях:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Roman Sherstiuk.pdf1.07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.