Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36238
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНайко, Соломія-
dc.contributor.authorУдуд, Іванна-
dc.contributor.authorNaiko, Solomiia-
dc.contributor.authorUdud, Ivanna-
dc.date.accessioned2024-07-03T10:48:33Z-
dc.date.available2024-07-03T10:48:33Z-
dc.date.issued2024-05-30-
dc.identifier.citationНайко С. Особливості планування ключових результатів готельного підприємства в ринкових умовах / Соломія Найко, Іванна Удуд // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІV Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених з міжнар. участю (30 трав. 2024 року, м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 142–144.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36238-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.subjectготельна індустріяuk_UA
dc.subjectплануванняuk_UA
dc.subjectключові результати діяльностіuk_UA
dc.subjectсвітові готельні брендиuk_UA
dc.subjecthotel industryuk_UA
dc.subjectglobal hotel brandsuk_UA
dc.subjectplanninguk_UA
dc.subjectkey performance indicatorsuk_UA
dc.titleОсобливості планування ключових результатів готельного підприємства в ринкових умовахuk_UA
dc.title.alternativePeculiarities of planning key results of a hotel enterprise in market conditionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Solomiia Naiko.pdf1.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.