Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36238
Назва: Особливості планування ключових результатів готельного підприємства в ринкових умовах
Інші назви: Peculiarities of planning key results of a hotel enterprise in market conditions
Автори: Найко, Соломія
Удуд, Іванна
Naiko, Solomiia
Udud, Ivanna
Ключові слова: готельна індустрія
планування
ключові результати діяльності
світові готельні бренди
hotel industry
global hotel brands
planning
key performance indicators
Дата публікації: 30-тра-2024
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Найко С. Особливості планування ключових результатів готельного підприємства в ринкових умовах / Соломія Найко, Іванна Удуд // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІV Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених з міжнар. участю (30 трав. 2024 року, м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 142–144.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36238
Розташовується у зібраннях:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Solomiia Naiko.pdf1.07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.