Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36186
Назва: Вплив елементів нейромаркетингу на залучення сімейної аудиторії гостей у закладах індустрії гостинності
Інші назви: The influence of neuromarketing elements on attracting a family audience of guests in the hospitality industry
Автори: Демчук, Анастасія
Гузар, Уляна
Demchuk, Anastasiia
Huzar, Uliana
Ключові слова: нейромаркетинг
сімейна аудиторія
гості
заклади індустрії гостинності
neuromarketing
hospitality industry establishments
family audience
guests
Дата публікації: 30-тра-2024
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Демчук А. Вплив елементів нейромаркетингу на залучення сімейної аудиторії гостей у закладах індустрії гостинності / Анастасія Демчук, Уляна Гузар // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІV Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених з міжнар. участю (30 трав. 2024 року, м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 278–279.
Короткий огляд (реферат): В сучасному світі для підприємств індустрії гостинності застосування елементів нейромаркетингу відкриває шлях до розуміння гостей. In today's world, for enterprises in the hospitality industry, the application of neuromarketing elements opens the way to understanding guests.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36186
Розташовується у зібраннях:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Anastasiia Demchuk.pdf1.07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.