Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36184
Назва: Нейромаркетинг – технологія управління учасниками послуг гостинності
Інші назви: Neuromarketing is a technology for managing participants of hospitality services
Автори: Зарецька, Каріна
Гузар, Уляна
Zaretska, Karina
Huzar, Uliana
Ключові слова: нейромаркетинг
аромамаркетинг
учасники послуг гостинності
аудіомаркетинг
психологія кольору
управління
neuromarketing
participants of hospitality services
aroma marketing
color psychology
audio marketing
management
Дата публікації: 30-тра-2024
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Зарецька К. Нейромаркетинг – технологія управління учасниками послуг гостинності / Каріна Зарецька, Уляна Гузар // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІV Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених з міжнар. участю (30 трав. 2024 року, м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 283–286.
Короткий огляд (реферат): Нейромаркетинг є сучасним інструментом маркетингу, специфіка якого полягає у використанні психотерапевтичних досліджень мозку й визначення нейрореакцій для здійснення впливу на поведінку споживачів. Neuromarketing is a modern marketing tool, the specifics of which is the use of psychotherapeutic brain research and the determination of neuroreactions to influence consumer behavior.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36184
Розташовується у зібраннях:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Karina Zaretska.pdf1.17 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.