Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36146
Назва: | Теоретико-методологічні підходи до трансформації фізичного виховання учнів у закладах загальної середньої освіти |
Інші назви: | Theoretical and Methodological Approaches to the Transformation of Physical Education of Students in Institutions of General Secondary Education |
Автори: | Сороколіт, Наталія Стефанівна Sorokolit, Nataliia Stefanivna |
Ключові слова: | вчитель фізична культура сучасні підходи ключові компетентності школярі заклади освіти трансформація освітній процес професійний розвиток teacher physical culture educational process modern approaches key competencies schoolchildren transformation educational institutions professional development |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | ЛДУФК імені Івана Боберського |
Бібліографічний опис: | Сороколіт Н. С. Теоретико-методологічні підходи до трансформації фізичного виховання учнів у закладах загальної середньої освіти : реф. дис. ...д-ра наук з фіз. виховання та спорту : 24.00.02 «Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення» / Сороколіт Наталія Стефанівна ; ЛДУФК імені Івана Боберського. – Львів, 2023. – 43 с. |
Серія/номер: | автореферати дисертацій; |
Короткий огляд (реферат): | У дисертації представлено, проаналізовано та систематизовано коло проблемних питань трансформації сучасної системи фізичного виховання учнів у закладах загальної середньої освіти, пов’язаних із запровадженням концептуальних положень освітньої реформи «Нова українська школа». Результатом наукового пошуку стало наукове обґрунтування, розроблення та експериментальна перевірка комплексної моделі впровадження освітніх трансформацій у фізичне виховання для учасників освітнього процесу. The dissertation presents, considers, and systematizes a range of problematic issues of the transformation of the modern system of physical education of students in institutions of general secondary education, related to the implementation of the conceptual requirements of the educational reform «New Ukrainian School». |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36146 |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати дисертацій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
sorokolit_ref.pdf | 928.42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.