Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36146
Назва: Теоретико-методологічні підходи до трансформації фізичного виховання учнів у закладах загальної середньої освіти
Інші назви: Theoretical and Methodological Approaches to the Transformation of Physical Education of Students in Institutions of General Secondary Education
Автори: Сороколіт, Наталія Стефанівна
Sorokolit, Nataliia Stefanivna
Ключові слова: вчитель
фізична культура
сучасні підходи
ключові компетентності
школярі
заклади освіти
трансформація
освітній процес
професійний розвиток
teacher
physical culture
educational process
modern approaches
key competencies
schoolchildren
transformation
educational institutions
professional development
Дата публікації: 2023
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Сороколіт Н. С. Теоретико-методологічні підходи до трансформації фізичного виховання учнів у закладах загальної середньої освіти : реф. дис. ...д-ра наук з фіз. виховання та спорту : 24.00.02 «Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення» / Сороколіт Наталія Стефанівна ; ЛДУФК імені Івана Боберського. – Львів, 2023. – 43 с.
Серія/номер: автореферати дисертацій;
Короткий огляд (реферат): У дисертації представлено, проаналізовано та систематизовано коло проблемних питань трансформації сучасної системи фізичного виховання учнів у закладах загальної середньої освіти, пов’язаних із запровадженням концептуальних положень освітньої реформи «Нова українська школа». Результатом наукового пошуку стало наукове обґрунтування, розроблення та експериментальна перевірка комплексної моделі впровадження освітніх трансформацій у фізичне виховання для учасників освітнього процесу. The dissertation presents, considers, and systematizes a range of problematic issues of the transformation of the modern system of physical education of students in institutions of general secondary education, related to the implementation of the conceptual requirements of the educational reform «New Ukrainian School».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36146
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
sorokolit_ref.pdf928.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.