Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36122
Назва: | Public management of the development of the higher education system in Ukraine |
Інші назви: | Державне управління розвитком системи вищої освіти в Україні |
Автори: | Kryshtanovych, Svitlana Gavrysh, Iryna Tamozhska, Iryna Trobiuk, Volodymyr Hrodz, Nataliia Khltobina, Pleksandra Криштанович, Світлана |
Ключові слова: | higher education system public management penta helix university international student mobility international student mobility ranking система вищої освіти публічне управління університет пентаспіраль рейтинг міжнародний студентська мобільність |
Дата публікації: | 2024 |
Бібліографічний опис: | Public management of the development of the higher education system in Ukraine / Svitlana Kryshtanovych, Iryna Gavrysh, Iryna Tamozhska, Volodymyr Trobiuk, Nataliia Hrodz, Pleksandra Khltobina // AD ALTA. – 2024. – Special is. (14/01-XL). – P. 215–219. (Web of Science) |
Серія/номер: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського в базах даних Scopus та WoS; |
Короткий огляд (реферат): | The article considers core challenges and problems of public management of Ukrainian higher education system within the global landscape of higher education development. Systemic analysis of factors influencing higher education system in Ukraine is carried out based on complex vision, including social and political factors. Overall trends and practices observed in higher education of different countries is carried out, with outlining of the state-of-the art and prospects of Ukrainian higher education on the background of this landscape. Penta helix model is mentioned as one of potentially effective directions to be included in public management of Ukrainian higher education system development. У статті розглядаються основні виклики та проблеми державного менеджменту Система вищої освіти України в глобальному ландшафті вищої освіти розвитку. Системний аналіз факторів, що впливають на систему вищої освіти в Росії Україна здійснюється на основі комплексного бачення, що включає соціальні та політичні фактори. Загальні тенденції та практика, що спостерігаються у вищій освіті різних країн, є здійснено, з окресленням сучасного стану та перспектив укр освіти на тлі цього ландшафту. Модель Penta helix згадується як одна потенційно ефективних напрямів, які необхідно включити в державне управління укр розвиток системи вищої освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36122 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК в базах даних Scopus, WoS, Tomson Reuters |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
A_35_WoS (1).pdf | 220.1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.