Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36113
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Sorokolit, Nataliia | - |
dc.contributor.author | Moskalenko, Nataliia | - |
dc.contributor.author | Rymar, Olha | - |
dc.contributor.author | Matviiv, Vasyl | - |
dc.contributor.author | Pasichnyk, Viktoria | - |
dc.contributor.author | Solovey, Alla | - |
dc.contributor.author | Mandiuk, Andriy | - |
dc.contributor.author | Malanchuk, Halyna | - |
dc.contributor.author | Сороколіт, Наталія | - |
dc.contributor.author | Москаленко, Наталія | - |
dc.contributor.author | Римар, Ольга | - |
dc.contributor.author | Матвіїв, Василь | - |
dc.contributor.author | Пасічник, Вікторія | - |
dc.contributor.author | Соловей, Алла | - |
dc.contributor.author | Мандюк, Андрій | - |
dc.contributor.author | Маланчук, Галина | - |
dc.date.accessioned | 2024-05-30T09:46:48Z | - |
dc.date.available | 2024-05-30T09:46:48Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Рhysical education of Ukrainian schoolchildren during distance learning / Nataliia Sorokolit, Nataliia Moskalenko, Olha Rymar, Vasyl Matviiv, Viktoria Pasichnyk, Alla Solovey, Andriy Mandiuk, Halyna Malanchuk // Society. Integration. Education : Proceedings of the International Scientific Conference. – Rēzekne, 2024. – Vol. 1. – Р. 528–537. https://doi.org/10.17770/sie2024vol1.7875 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36113 | - |
dc.description.abstract | The article addresses the challenges associated with fostering the physical development of Ukrainian schoolchildren connected with distance learning in physical education. The primary conditions for adopting distance learning stemmed from the Covid-19 pandemic and now confronts military aggression from Russia. The goal: to track the progress of 7th-grade students' physical development through remote physical education learning programme. У статті розглядаються проблеми, пов’язані з вихованням фізичного розвитку українських школярів, пов’язаних з дистанційним навчанням фіз освіти. Основні умови для переходу на дистанційне навчання випливають із Covid-19 пандемії і зараз протистоїть військовій агресії з боку Росії. Мета: відслідковувати прогрес фізичного розвитку учнів 7 класу шляхом дистанційного навчання фізичній культурі програма. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського; | - |
dc.subject | distance learning | uk_UA |
dc.subject | physical education | uk_UA |
dc.subject | 7th grade schoolchildren | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | фізкультура | uk_UA |
dc.subject | учні 7 класу | uk_UA |
dc.title | Рhysical education of Ukrainian schoolchildren during distance learning | uk_UA |
dc.title.alternative | Фізичне виховання школярів України під час дистанційного навчання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5798-20244-2-DR.pdf | 611.17 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.