Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36103
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сосіна, Валентина | - |
dc.contributor.author | Мазур, Ірина | - |
dc.contributor.author | Вартовник, Валентина | - |
dc.contributor.author | Токар, Тетяна | - |
dc.contributor.author | Sosina, Valentyna | - |
dc.contributor.author | Іryna, Mazur | - |
dc.contributor.author | Vartovnyk, Valentyna | - |
dc.contributor.author | Tokar, Tetyana | - |
dc.date.accessioned | 2024-05-28T08:43:12Z | - |
dc.date.available | 2024-05-28T08:43:12Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Особливості формування синхронності виконання вправ у хореографії та техніко-естетичних видах спорту на етапі початкової та попередньої базової підготовки / Сосіна В. Ю., Мазур І. В., Вартовник В. О., Токар Т. В. // Оlympicus. – 2024. – N 1. – P. 113–119. DOI https://doi.org/10.24195/olympicus/2024-1.20 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36103 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто питання формування синхронності виконання хореографічних вправ у техніко-естетичних видах спорту та у танцювальних дисциплінах, що є показником виконавської майстерності, високо оцінюється суддями та глядачами. До виконання зма-гальних і хореографічних вправ існують певні вимоги, які пояснюють тривалий шлях підго-товки до виступів. Зокрема, їх треба виконувати правильно технічно, своєчасно, ефективно, стабільно, виразно, естетично, а в колективних взаємодіях – ще й синхронно. Величезного значення має синхронність виконання елементів, вправ і комбінацій у колективних танцях і групових вправах техніко-естетичних видів спорту (художня і естетична гімнастика, чер-ліденг, спортивна акробатика, формейшн у фігурному катанні та спортивних бальних тан-цях, артистичне плавання та ін.). Проблема полягає в тому, що показники синхронності виконання вправ повинні розвиватися і вдосконалюватися, починаючи вже з етапу початкової підготовки спортсменів і танцюристів, однак традиційна методика навчання не передбачає цього, а засоби і методи, що використовуються, переважно розроблені для дітей та молоді, які займаються спортом і хореографією на пізніших етапах. Це й послугувало темою для проведення дослідження, в основу якого було покладено розробка та експериментальна перевірка ефективності методичних і практичних рекомендацій для формування синхронно-сті виконання вправ на етапі початкової та попередньої базової підготовки. The article examines the issue of forming the synchronicity of performing choreographic exercises in technical and aesthetic sports and in dance disciplines, which is an indicator of performance skill, highly appreciated by judges and spectators. There are certain requirements for performing competitive and choreographic exercises, which explain the long way of preparing for performances. In particular, they must be performed correctly technically, timely, efficiently, stably, expressively, aesthetically, and in collective interactions – also synchronously. The synchronicity of performing elements, exercises and combinations in collective dances and group exercises of technical and aesthetic sports (artistic and aesthetic gymnastics, cheerleading, sports acrobatics, formation in figure skating and sports ballroom dancing, artistic swimming, etc.) is of great importance. The problem is that the indicators of the synchronicity of the exercises should be developed and improved, starting from the stage of initial training of athletes and dancers, but the traditional training method does not provide for this, and the tools and methods used are mainly designed for children and young people who are engaged in sports and choreography at later stages. This served as the topic for conducting research, which was based on the development and experimental verification of the effectiveness of methodological and practical recommendations for the formation of synchronicity of exercises at the stage of initial and preliminary basic training. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського; | - |
dc.subject | техніко-естетичні види | uk_UA |
dc.subject | спорт | uk_UA |
dc.subject | хореографія | uk_UA |
dc.subject | виконавська майстерність | uk_UA |
dc.subject | попередня базова підготовка | uk_UA |
dc.subject | синхронність | uk_UA |
dc.subject | етап початкової підготовки | uk_UA |
dc.subject | technical and aesthetic types | uk_UA |
dc.subject | sport | uk_UA |
dc.subject | choreography | uk_UA |
dc.subject | performing skill | uk_UA |
dc.subject | synchronicity | uk_UA |
dc.subject | stage of initial training | uk_UA |
dc.subject | preliminary basic training | uk_UA |
dc.title | Особливості формування синхронності виконання вправ у хореографії та техніко-естетичних видах спорту на етапі початкової та попередньої базової підготовки | uk_UA |
dc.title.alternative | Features of the formation of synchronous performance of exercises in choreography and techno-aesthetic kinds of sports at the stage of initial and preliminary basic training | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Sosina Valentyna.pdf | 303.42 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.