Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36089
Назва: Європейські інновації «student agency» та «language learner agency» при вивченні іноземної мови: виклики та завдання
Інші назви: European innovations of «student agency» and «language learner agency» at EFL: challenges and tasks
Автори: Воробель, Марія
Калимон, Юлія
Юрко, Надія
Vorobel, Mariia
Kalymon, Yuliia
Yurko, Nadiia
Ключові слова: процес навчання і викладання
студентська агенція
агенція з вивчення мови
комунікативна компетентність
освітні практики
спільна діяльність
процес вивчення мови
teaching and learning process
student agency
learning a language
language learner agency
educational practices
co‐agency
communicative competence
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Воробель М. М. Європейські інновації «student agency» та «language learner agency» при вивченні іноземної мови: виклики та завдання / Воробель М. М., Калимон Ю. О., Юрко Н. А. // Академічні візії. – 2024. – № 28. – С. 1–9. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.10678096
Серія/номер: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються сучасні освітні практики з викладання іноземної мови. Основною метою публікації є опис концепцій "student agency" та "language learning agency," аналіз факторів, що впливають на розвиток агенції у вивченні іноземної мови, та ілюстрація методів, які використовують викладачі для творення сприятливих умов для навчання студентів. Дослідження розглядає виклики, з якими сьогодні зіштовхуються навчальні заклади, та шляхи їх подолання через активну участь студентів. Результати дали підстави до висновку, що викладачі є агентами змін, які прагнуть до формування й рансформації своїх студентів, пропонуючи їм через значущий досвід інтерактивні й безпечні простори для обміну ідеями, ідентичністю, культурою та знаннями. The article discusses modern educational cases and practices in teaching a foreign language, focusing on the successful interaction between teachers and students. European scientists and researchers are represented in this article. The main objectives of the article are to define the concepts of "student agency" and "language learning agency," explore the factors that influence the growth of agency in language learning, and showcase the strategies used by educators to promote student learning activities. Encouraging student decision‐making in language learning involves collaborative content creation during synchronous classes. The most favorable outcome is achieved when teachers and students work together to establish a connection between teaching and learning. The teacher's actions and strategies in the classroom include fostering communication, participation, and cooperation in the learning environment. The study also addresses the challenges faced by educational institutions today and suggests ways to overcome them by promoting student activities through collective support. The conclusion can be made that that educators are agents of change who aim to shape and transform their students by providing valuable experiences and creating an interactive and safe environment for the exchange of ideas, identities, culture, and knowledge. By working together, both students and teachers can create ideal social conditions in the classroom for successful foreign language learning and the development of communicative competence, enabling students to use their own semiotic resources freely, naturally, and purposefully.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36089
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vorobel Mariia.pdf302.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.