Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36078
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNoskova, Margaryta-
dc.contributor.authorSvistelnyk, Iryna-
dc.contributor.authorKovtun, Iryna-
dc.contributor.authorZhyglo, Oksana-
dc.contributor.authorVenhrin, Marta-
dc.contributor.authorСвістельник, Ірина-
dc.date.accessioned2024-05-20T08:16:49Z-
dc.date.available2024-05-20T08:16:49Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationThe impact of distance education on the mental health of applicants for education: the role of digital psychological support / Margaryta Noskova, Iryna Svistelnyk, Iryna Kovtun, Oksana Zhyglo, Marta Venhrin // AD ALTA. – 2024. – Is. 1, special XLL. – P. 157–162. (Web of Science)uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36078-
dc.description.abstractPoor mental health among university students remains a pressing public health issue. The conditions of distance learning causes even more challenges for students’ mental health and wellbeing. Over the past few years, digital health interventions have been developed and considered promising in increasing psychological wellbeing among university students. The study attempts to systematize and analyze the existent experience of creating digital psychological support services for university students, including virtual clinics, peer platforms, etc. It is concluded that combining peer engagement and involvement of students in platforms development is the optimal and highly necessary element to be added to the landscape of digital psychological support services for students in distance education. Погане психічне здоров’я студентів університетів залишається гострою проблемою охорони здоров’я. Умови дистанційного навчання спричиняють ще більше проблем для психічного здоров’я та благополуччя студентів. Протягом останніх кількох років було розроблено цифрове втручання у здоров’я, яке вважається перспективним для підвищення психологічного благополуччя студентів університетів. У дослідженні зроблено спробу систематизувати та проаналізувати наявний досвід створення цифрових сервісів психологічної підтримки студентів університету, включаючи віртуальні клініки, платформи однолітків тощо. Зроблено висновок, що поєднання взаємодії з однолітками та залучення студентів до розробки платформ є оптимальним і вкрай необхідним елементом буде додано до ландшафту цифрових служб психологічної підтримки для студентів у дистанційній освіті.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНаукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського в базах даних Scopus та WoS;-
dc.subjectdistance educationuk_UA
dc.subjectmental healthuk_UA
dc.subjectwellbeinguk_UA
dc.subjectdigital psychological supportuk_UA
dc.subjectplatformuk_UA
dc.subjectдистанційна освітаuk_UA
dc.subjectпсихічне здоров'яuk_UA
dc.subjectблагополуччяuk_UA
dc.subjectцифровий психологічний супровідuk_UA
dc.subjectплатформаuk_UA
dc.titleThe impact of distance education on the mental health of applicants for education: the role of digital psychological supportuk_UA
dc.title.alternativeВплив дистанційної освіти на психічне здоров’я здобувачів освіти: роль цифрового психологічного супроводуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК в базах даних Scopus, WoS, Tomson Reuters

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
140141_WoS (1)_removed.pdf264.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.