Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36078
Назва: | The impact of distance education on the mental health of applicants for education: the role of digital psychological support |
Інші назви: | Вплив дистанційної освіти на психічне здоров’я здобувачів освіти: роль цифрового психологічного супроводу |
Автори: | Noskova, Margaryta Svistelnyk, Iryna Kovtun, Iryna Zhyglo, Oksana Venhrin, Marta Свістельник, Ірина |
Ключові слова: | distance education mental health wellbeing digital psychological support platform дистанційна освіта психічне здоров'я благополуччя цифровий психологічний супровід платформа |
Дата публікації: | 2024 |
Бібліографічний опис: | The impact of distance education on the mental health of applicants for education: the role of digital psychological support / Margaryta Noskova, Iryna Svistelnyk, Iryna Kovtun, Oksana Zhyglo, Marta Venhrin // AD ALTA. – 2024. – Is. 1, special XLL. – P. 157–162. (Web of Science) |
Серія/номер: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського в базах даних Scopus та WoS; |
Короткий огляд (реферат): | Poor mental health among university students remains a pressing public health issue. The conditions of distance learning causes even more challenges for students’ mental health and wellbeing. Over the past few years, digital health interventions have been developed and considered promising in increasing psychological wellbeing among university students. The study attempts to systematize and analyze the existent experience of creating digital psychological support services for university students, including virtual clinics, peer platforms, etc. It is concluded that combining peer engagement and involvement of students in platforms development is the optimal and highly necessary element to be added to the landscape of digital psychological support services for students in distance education. Погане психічне здоров’я студентів університетів залишається гострою проблемою охорони здоров’я. Умови дистанційного навчання спричиняють ще більше проблем для психічного здоров’я та благополуччя студентів. Протягом останніх кількох років було розроблено цифрове втручання у здоров’я, яке вважається перспективним для підвищення психологічного благополуччя студентів університетів. У дослідженні зроблено спробу систематизувати та проаналізувати наявний досвід створення цифрових сервісів психологічної підтримки студентів університету, включаючи віртуальні клініки, платформи однолітків тощо. Зроблено висновок, що поєднання взаємодії з однолітками та залучення студентів до розробки платформ є оптимальним і вкрай необхідним елементом буде додано до ландшафту цифрових служб психологічної підтримки для студентів у дистанційній освіті. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36078 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК в базах даних Scopus, WoS, Tomson Reuters |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
140141_WoS (1)_removed.pdf | 264.42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.