Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36062
Назва: | Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів фізичної культури на засадах диференційованого підходу |
Інші назви: | Pedagogical Conditions of Preparation of Future Teachers of Physical Education Based on a Differentiated Approach |
Автори: | Власюк, Роман Анатолійович Vlasiuk, Roman Anatoliiovych |
Ключові слова: | педагогічні умови професійна підготовка майбутні учителі фізичної культури методи інтерактивного навчання модель диференційований підхід диференціація pedagogical conditions professional training future physical education teachers interactive teaching methods model differentiation differentiated approach |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Тернопільський нац. пед. ун-т імені Володимира Гнатюка |
Бібліографічний опис: | Власюк Р. А. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів фізичної культури на засадах диференційованого підходу : дис. …канд. пед. наук : 13.00.04 / Власюк Роман Анатолійович. – Тернопіль, 2024. – 266 с. |
Серія/номер: | дисертації; |
Короткий огляд (реферат): | Досліджуючи проблему підготовки майбутніх учителів фізичної культури на засадах диференційованого підходу на підставі вивчених наукових джерел визначено та уточнено зміст взаємопов’язаних ключових дефініцій з теми дослідження. Вивчення різних підходів науковців до трактування понять «диференціація», «диференційований підхід», «диференційоване навчання», дало нам змогу узагальнити їх сутнісні характеристики. Studying the problem of training future teachers of physical education based on a differentiated approach using scientific sources. This research studied, defined, and specified the content of interrelated key definitions on the research topic. Studying different approaches to the interpretation of the following scientific concepts: «differentiation», «differentiated approach», and «differentiated learning», making it possible to generalize the essential characteristics of the «differentiated approach». |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36062 |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Vlasiuk_dys_2024.pdf.pdf | 5.75 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.