Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36061
Назва: Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів фізичної культури на засадах диференційованого підходу
Інші назви: Pedagogical Conditions of Preparation of Future Teachers of Physical Education Based on a Differentiated Approach
Автори: Власюк, Роман Анатолійович
Vlasiuk, Roman Anatoliiovych
Ключові слова: педагогічні умови
професійна підготовка
методи інтерактивного навчання
майбутні учителі фізичної культури
диференційований підхід
модель
диференціація
pedagogical conditions
professional training
interactive teaching methods
future physical education teachers
differentiation
model
differentiated approach
Дата публікації: 2024
Видавництво: Хмельницька гуманіт.-пед. академія
Бібліографічний опис: Власюк Р. А. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів фізичної культури на засадах диференційованого підходу : автореф. дис. …канд. пед. наук : [спец.] 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Власюк Роман Анатолійович ; Хмельницька гум.-пед. академія. – Хмельницький, 2024. – 23 с.
Серія/номер: автореферати дисертацій;
Короткий огляд (реферат): На основі аналізу літературних джерел уточнено основні дефініції професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури на засадах диференційованого підходу. Було виділено мотиваційний, змістовий, діяльнісний компоненти та визначено їх критерії і показники рівнів готовності до впровадження диференційованого підходу в освітній процес. У процесі дослідження визначено педагогічні умови реалізації диференційованого підходу (мотивація студентів до занять шляхом використання диференційованого підходу на заняттях зі СПД; удосконалення змісту викладання СПД на основі диференційованого підходу; використання сучасних інформаційних технологій щодо реалізації диференційованого підходу на заняттях зі СПД; використання в навчальному процесі інтерактивних форм і методів навчання, які дають змогу ширше застосовувати диференційований підхід для організації навчального процесу). Розроблено структурно-функціональну модель процесу, що в сукупності з педагогічними умовами забезпечило позитивні результати дослідження.Studying the problem of training future teachers of physical education based on a differentiated approach using scientific sources. This research studied, defined, and specified the content of interrelated key definitions on the research topic. Studying different approaches to the interpretation of the following scientific concepts: «differentiation», «differentiated approach», and «differentiated learning», making it possible to generalize the essential characteristics of the «differentiated approach».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36061
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vlasiuk_aref_2024.pdf.pdf404.18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.