Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36047
Title: Методика візуалізації результатів діяльності викладачів закладів вищої освіти
Other Titles: A methodology for visualizing the performance of teachers in higher education institutions
Authors: Тютюнник, Анастасія Володимирівна
Tiutiunnyk, Anastasiia Volodymyrivna
Keywords: візуалізація даних
візуалізація результатів діяльності
візуалізація
е-портфоліо
ЗВО
критерії та показники оцінювання ефективності візуалізації результатів діяльності викладачів
методичний супровід візуалізації результатів діяльності викладачів
моніторинг
діяльність викладачів
рейтингове оцінювання
типи та інструменти візуалізації даних
якість вищої освіти
Issue Date: 2024
Publisher: Київський столичний ун-т імені Бориса Грінченка
Citation: Тютюнник А. В. Методика візуалізації результатів діяльності викладачів закладів вищої освіти : дис. …д-ра філософії : 011 ; 01 / Тютюнник Анастасія Володимирівна. – Київ, 2024. – 258 с.
Series/Report no.: дисертації;
Abstract: У дисертації представлено цілісне дослідження проблеми візуалізації результатів діяльності викладачів закладів вищої освіти. Опрацьовано й проаналізовано наукові праці українських та міжнародних дослідників, що стосуються забезпечення та моніторингу якості вищої освіти, теоретичних засад технологій візуалізації, результатів діяльності викладачів закладів вищої освіти у розрізі їх основних напрямів. The dissertation is a completed scientific research work in which the solution of an actual scientific task, consisting in a scientific one justification of a set of approaches and tools of public management development of physical culture and sports at the regional level and development methodological and technological support for their implementation.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36047
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tiutiunnyk A. _2024.pdf.pdf10.32 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.