Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35953
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Будзин, Віра | - |
dc.contributor.author | Кафедра фізкультурно-спортивної реабілітації та спортивної медицини | - |
dc.date.accessioned | 2024-04-22T07:48:23Z | - |
dc.date.available | 2024-04-22T07:48:23Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Критерії оцінювання знань і вмінь студентів з навчальної дисципліни «Патологічна анатомія» для студентів ІІ курсу факультету фізичної культури і спорту (ОПП фізкультурно-спортивна реабілітація) та факультету післядипломної та заочної освіти, освітньо-кваліфікаційний рівень – бакалавр / уклад. Будзин В. Р. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – 4 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35953 | - |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ЛДУФК імені Івана Боберського | uk_UA |
dc.subject | патологічна анатомія | uk_UA |
dc.subject | оцінювання результатів навчання | uk_UA |
dc.subject | факультету фізичної культури і спорту (ОПП фізкультурно-спортивна реабілітація) | uk_UA |
dc.subject | факультету післядипломної та заочної освіти | uk_UA |
dc.subject | студенти ІІ курсу | uk_UA |
dc.subject | кафедра фізкультурно-спортивної реабілітації та спортивної медицини | uk_UA |
dc.title | Критерії оцінювання знань і вмінь студентів з навчальної дисципліни «Патологічна анатомія» для студентів ІІ курсу факультету фізичної культури і спорту (ОПП фізкультурно-спортивна реабілітація) та факультету післядипломної та заочної освіти, освітньо-кваліфікаційний рівень – бакалавр | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Порядок оцінювання результатів навчання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kryterii otsiniuvannia patanatomiia.pdf | 553.87 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.