Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35845
Назва: Диференціація змісту фізичного виховання в закладах загальної середньої освїги на основі моніторингу фізичного стану школярів
Інші назви: Differentiation of the content of physical education in institutions of general secondary education on the basis of monitoring the physical condition of schoolchildren
Автори: Мамешина, Маргарита
Масляк, Ірина
Mameshyna, Marharyta
Masliak, Iryna
Ключові слова: фізичне виховання
заклади загальної середньої освїги
рухливі ігри
моніторинг фізичного стану
школярі
комплекси вправ
physical education
mobile games
institutions of general secondary education
sets of exercises
monitoring of physical condition
schoolchildren
Дата публікації: 2020
Видавництво: ХДАФК
Бібліографічний опис: Мамешина М. А. Диференціація змісту фізичного виховання в закладах загальної середньої освїги на основі моніторингу фізичного стану школярів : метод. посіб. для вчителів фіз. культури / Мамешина М. А., Масляк І. П. – Харків : ХДАФК, 2020. – 112 с.
Серія/номер: книги;
Короткий огляд (реферат): У методичному посібнику представлено педагогічні аспекти реалізації програми диференціації змісту навчальних занять із фізичного виховання з урахуванням фізичного стану учнів середніх класів. Запропоновано процедуру проведення моніторингу фізичного здоров’я та фізичної підготовленості учнів, розподілу їх на типологічні групи; описано структуру програми диференціації змісту навчальних занять із фізичного виховання; надано орієнтовна схема уроку фізичної культури за авторською програмою. Посібник містить приклади фізичних вправ та модифікованих рухливих ігор, спрямовані на поліпшення функціонального стану основних систем організму та рівня розвитку фізичних якостей. Методичний посібник призначено для вчителів фізичної культури, викладачів фізичного виховання, здобувачів вищої освіти галузі Освіта. The methodological manual presents the pedagogical aspects of the implementation of the program of differentiation of the content of physical education lessons taking into account the physical condition of middle school students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35845
Розташовується у зібраннях:Книги

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mameshyna M..pdf4.25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.