Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35834
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВовчанська, Ольга-
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorVovchanska, Olha-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.date.accessioned2024-04-08T11:37:06Z-
dc.date.available2024-04-08T11:37:06Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationBовчанська О. М. Маркетингові дослідження чинників щодо поведінкових намірів покупців під час livestream shopping / Bовчанська О. М., Іванова Л. О. // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг : тези доп. ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (23–24 лют. 2024 р.). – Рівне, 2024. – С. 22–27.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35834-
dc.description.abstractLivestream shopping є доволі складною та затратною, але привабливою маркетинговою стратегією з великим економічним потенціалом і соціальним впливом. Глибше розуміння чинників та механізмів впливу на поведінкові наміри під час livestream shopping дозволяє створити більшу цінність для бізнесу, споживачів і суспільства загалом. Livestream shopping is a rather complex and expensive, but attractive marketing strategy with great economic potential and social impact. A deeper understanding of the factors and mechanisms of influence on behavioral intentions during livestream shopping allows to create greater value for business, consumers and society in general.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНаукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського в базах даних Scopus та WoS;;-
dc.subjectпокупки у прямому ефіріuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectповедінкові наміри покупцівuk_UA
dc.subjectbehavioral intentions of buyersuk_UA
dc.subjectMarketing researchesuk_UA
dc.subjectlivestream shoppinguk_UA
dc.titleМаркетингові дослідження чинників щодо поведінкових намірів покупців під час livestream shoppinguk_UA
dc.title.alternativeMarketing research of factors regarding the behavioral intentions of buyers during livestream shoppinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivanova Liliia.pdf705.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.