Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35834
Назва: Маркетингові дослідження чинників щодо поведінкових намірів покупців під час livestream shopping
Інші назви: Marketing research of factors regarding the behavioral intentions of buyers during livestream shopping
Автори: Вовчанська, Ольга
Іванова, Лілія
Vovchanska, Olha
Ivanova, Liliia
Ключові слова: покупки у прямому ефірі
маркетингові дослідження
поведінкові наміри покупців
behavioral intentions of buyers
Marketing researches
livestream shopping
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Bовчанська О. М. Маркетингові дослідження чинників щодо поведінкових намірів покупців під час livestream shopping / Bовчанська О. М., Іванова Л. О. // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг : тези доп. ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (23–24 лют. 2024 р.). – Рівне, 2024. – С. 22–27.
Серія/номер: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського в базах даних Scopus та WoS;;
Короткий огляд (реферат): Livestream shopping є доволі складною та затратною, але привабливою маркетинговою стратегією з великим економічним потенціалом і соціальним впливом. Глибше розуміння чинників та механізмів впливу на поведінкові наміри під час livestream shopping дозволяє створити більшу цінність для бізнесу, споживачів і суспільства загалом. Livestream shopping is a rather complex and expensive, but attractive marketing strategy with great economic potential and social impact. A deeper understanding of the factors and mechanisms of influence on behavioral intentions during livestream shopping allows to create greater value for business, consumers and society in general.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35834
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ivanova Liliia.pdf705.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.