Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35790
Назва: Діджитал-аналітика для маркетингових рішень
Інші назви: Digital analytics for marketing solutions
Автори: Балук, Надія
Вовчанська, Ольга
Іванова, Лілія
Baluk, Nadiia
Vovchanska, Olha
Ivanova, Liliia
Ключові слова: діджитал-аналітика
маркетингова діяльність
маркетингові рішення
digital analytics
marketing activities
marketing solutions
Дата публікації: 21-бер-2024
Бібліографічний опис: Балук Н. Р. Діджитал-аналітика для маркетингових рішень / Балук Н. Р., Вовчанська О. М., Іванова Л. О. // Тенденції розвитку маркетингу в умовах невизначеності : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. (21-22 берез.). – Львів : Львівський нац. ун-т імені Івана Франка, 2024. – С. 115–117.
Короткий огляд (реферат): У сучасній маркетинговій практиці невпинно зростає роль діджитал-інструментів, використання яких допомагає фахівцям успішно впливати на поведінку потенційних й існуючих споживачів в онлайн та офлайн середовищі. Діджитал-просування ефективне для компаній різного масштабу у різних галузях – від великих міжнародних корпорацій на В2В ринку до малих В2С підприємств. In modern marketing practice, the role of digital tools is constantly growing, the use of which helps specialists to successfully influence the behavior of potential and existing consumers in the online and offline environment. Digital promotion is effective for companies of various scales in various industries - from large international corporations to B2B market to small B2C enterprises.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35790
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ivanova Liliia.pdf325.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.