Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35707
Назва: Теоретичні і методичні основи професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в умовах змішаного навчання
Інші назви: Theoretical and methodical foundations of professional training of future teachers of physical education in the conditions of blended learning
Автори: Даниско, Оксана Володимирівна
Danysko, Oksana Volodymyrivna
Ключові слова: професійна підготовка
майбутні учителі
заклад вищої освіти
фізична культура
дидактична система
змішане навчання
здобувачі вищої освіти
professional training
future teachers
institution of higher education
physical education
didactic system
blended learning
higher education applicants
Дата публікації: 2024
Видавництво: Полтавський нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка
Бібліографічний опис: Даниско О. В. Теоретичні і методичні основи професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в умовах змішаного навчання : дис. …д-ра пед. наук : 13.00.04 ; 13.00.09 ; 13 / Даниско Оксана Володимирівна. – Полтава, 2024. – 652 с.
Серія/номер: дисертації;
Короткий огляд (реферат): У дисертації цілісно досліджено й розв’язано актуальну науково-прикладну проблему професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в умовах змішаного навчання на засадах системного, синергетичного, теоретико-пізнавального, культурологічного, аксіологічного, інформаційного, компетентнісного, контекстного, особистісно орієнтованого, суб’єктно-діяльнісного, середовищного, когнітивістського, конструктивістського, коннективістського, технологічного, ресурсно-диференційованого, візуально-цифрового та кваліметричного) наукових підходів. The dissertation holistically researched and solved the actual scientific and applied problem of professional training of future teachers of physical education in the conditions of blended learning on the basis of systemic, synergistic, theoretical-cognitive, cultural, axiological, informational, competence-based, contextual, personally-oriented, subject- activity, environmental, cognitive, constructivist, connective, technological, resource-differentiated, visual-digital and qualitative scientific approaches.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35707
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Danysko_dis.pdf_2024.pdf13.48 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.