Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35707
Назва: | Теоретичні і методичні основи професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в умовах змішаного навчання |
Інші назви: | Theoretical and methodical foundations of professional training of future teachers of physical education in the conditions of blended learning |
Автори: | Даниско, Оксана Володимирівна Danysko, Oksana Volodymyrivna |
Ключові слова: | професійна підготовка майбутні учителі заклад вищої освіти фізична культура дидактична система змішане навчання здобувачі вищої освіти professional training future teachers institution of higher education physical education didactic system blended learning higher education applicants |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Полтавський нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка |
Бібліографічний опис: | Даниско О. В. Теоретичні і методичні основи професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в умовах змішаного навчання : дис. …д-ра пед. наук : 13.00.04 ; 13.00.09 ; 13 / Даниско Оксана Володимирівна. – Полтава, 2024. – 652 с. |
Серія/номер: | дисертації; |
Короткий огляд (реферат): | У дисертації цілісно досліджено й розв’язано актуальну науково-прикладну проблему професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в умовах змішаного навчання на засадах системного, синергетичного, теоретико-пізнавального, культурологічного, аксіологічного, інформаційного, компетентнісного, контекстного, особистісно орієнтованого, суб’єктно-діяльнісного, середовищного, когнітивістського, конструктивістського, коннективістського, технологічного, ресурсно-диференційованого, візуально-цифрового та кваліметричного) наукових підходів. The dissertation holistically researched and solved the actual scientific and applied problem of professional training of future teachers of physical education in the conditions of blended learning on the basis of systemic, synergistic, theoretical-cognitive, cultural, axiological, informational, competence-based, contextual, personally-oriented, subject- activity, environmental, cognitive, constructivist, connective, technological, resource-differentiated, visual-digital and qualitative scientific approaches. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35707 |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Danysko_dis.pdf_2024.pdf | 13.48 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.