Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35670
Назва: | Теоретичні та практичні засади професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації індивідуальної роботи з учнями |
Інші назви: | Theoretical and Practical Principles of Vocational Training of Future Physical Training Teachers for Organizing Individual Work with Pupils |
Автори: | Алєксєєв, Олександр Олексійович Alieksieiev, Oleksandr Oleksiiovych |
Ключові слова: | майбутні учителі фізичної культури професійна підготовка індивідуальна робота з учнями педагогічна концепція педагогічна система структурно-функціональна модель педагогічні умови future teachers of physical culture professional training individual work with pupils pedagogical system pedagogical concept pedagogical conditions structural-functional model |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Хмельницька гуманіт.-пед. академія |
Бібліографічний опис: | Алєксєєв О. О. Теоретичні та практичні засади професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації індивідуальної роботи з учнями : дис. ...д-ра пед. наук : 13.00.04 / Алєксєєв Олександр Олексійович. – Хмельницький, 2022. – 613 с. |
Серія/номер: | дисертації; |
Короткий огляд (реферат): | Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що: – уперше обґрунтовано педагогічну концепцію професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації індивідуальної роботи з учнями з використанням загальнонаукових (системний, синергетичний, епістеміологічний, діяльнісний, особистісно орієнтований) й конкретно-наукових (суб’єктний, культурологічний, аксіологічний, акмеологічний) підходів. The scientific novelty of the obtained results is that: – for the first time, the pedagogical concept of professional was justified preparation of future teachers of physical education for the organization individual work with students using general scientific (systemic, synergistic, epistemological, activity, personally oriented) and specific scientific (subjective, cultural, axiological, acmeological) approaches. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35670 |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Alieksieiev_dys.docx.pdf | 8.08 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.