Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35669
Назва: Програма педагогічної практики для здобувачів освітнього ступеня «доктор філософії», спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа», освітньо-наукової програми «Готельно-ресторанна справа», денної та заочної форм навчання
Інші назви: Pedagogical practice program for holders of the educational degree "Doctor of Philosophy", specialty 241 "Hotel and restaurant business", educational and scientific program "Hotel and restaurant business", full-time and part-time forms of education
Автори: Паска, Марія
Графська, Орислава
Тесля, Ольга
Гузар, Уляна
Петришин, Наталія
Paska, Mariia
Hrafska, Oryslava
Teslia, Olha
Huzar, Uliana
Petryshyn, Nataliia
Відділ аспірантури та докторантури
Department of postgraduate and doctoral studies
Ключові слова: програма педагогічної практики
аспіранти
спеціальність 241 «Готельно-ресторанна справа»
деннав та заочна форми навчання
відділ аспірантури та докторантури
program of pedagogical practice
graduate students
specialty 241 "Hotel and restaurant business"
full-time and part-time forms of study
department of postgraduate and doctoral studies
Дата публікації: 2023
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Програма педагогічної практики для здобувачів освітнього ступеня «доктор філософії», спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа», освітньо-наукової програми «Готельно-ресторанна справа», денної та заочної форм навчання / розроб. Паска М. З., Графська О. І., Тесля О. Д., Гузар У. Є., Петришин Н. З. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – 23 с.
Короткий огляд (реферат): Метою педагогічної практики є набуття та вдосконалення навичок і вмінь навчально-методичної роботи та формування у здобувачів компетентностей, що забезпечують готовність до педагогічної діяльності, повноцінної участі в освітньому процесі відповідно до спрямованості підготовки й проведення окремих видів навчальних занять із використанням інноваційних освітніх технологій, а також закріплення психолого-педагогічних знань. The goal of pedagogical practice is the acquisition and improvement of skills and abilities educational and methodical work and the formation of competences in acquirers, which ensure readiness for pedagogical activity, full participation in educational process in accordance with the focus of preparation and implementation of individual types of educational classes using innovative educational technologies, and as well as consolidation of psychological and pedagogical knowledge.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35669
Розташовується у зібраннях:Педагогічна практика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pedahoh. praktyka.pdf835.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.