Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35654
Title: | Концепції туризмознавства : робоча програма навчальної дисципліни, третій (освітньо-науковий) рівень, галузь знань 24 «Сфера обслуговування», спеціальність 242 «Туризмі рекреація» |
Other Titles: | Concepts of tourism studies: work program of the academic discipline, third (educational and scientific) level, field of knowledge 24 "Sphere of service", specialty 242 "Tourism and recreation" |
Authors: | Худоба, Володимир Кучер, Павло Khudoba, Volodymyr Kucher, Pavlo Кафедра туризму Department of tourism |
Keywords: | концепції туризмознавства робоча програма аспіранти кафедра туризму галузь знань 24 «Сфера обслуговування» спеціальність 242 «Туризм і рекреація» concepts of tourism science work program graduate students field of knowledge 24 "Sphere of service" specialty 242 "Tourism and recreation" department of tourism |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | ЛДУФК імені Івана Боберського |
Citation: | Концепції туризмознавства : робоча програма навчальної дисципліни, третій (освітньо-науковий) рівень, галузь знань 24 «Сфера обслуговування», спеціальність 242 «Туризмі рекреація» / розроб. Худоба Володимир, Кучер Павло. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – 19 с. |
Abstract: | Метою викладання навчальної дисципліни є формування в аспірантів комплексу компетентностей, пов’язаних з розумінням сучасних концепцій туризмознавства в Україні та світі у розрізі історичних етапів його розвитку. The purpose of teaching the academic discipline is the formation of graduate students with a set of competencies related to the understanding of modern concepts of tourism in Ukraine and the world in terms of the historical stages of its development. |
URI: | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35654 |
Appears in Collections: | Робочі навчальні програми |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Khudoba V., Kucher P. Robocha prohrama kontseptsiyi turyzmoznavstva.pdf | 669.64 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.