Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35630
Title: | Ставлення студентів до організації занять фізичним вихованням підготовчої медичної групи у закладах вищої освіти України |
Other Titles: | StudentsAttitudes Towards the Organization of Physical Education Classes in the Preparatory Medical Group within Ukrainian Higher Education Institutions |
Authors: | Сороколіт, Наталія Кухар, Марія Sorokolit, Nataliia Kukhar, Mariia |
Keywords: | фізичне виховання студенти основна медична група анкетування підготовча медична група physical education students main medical group preparatory medical group questionnaire |
Issue Date: | 2024 |
Citation: | Сороколіт Н. Ставлення студентів до організації занять фізичним вихованням підготовчої медичної групи у закладах вищої освіти України / Сороколіт Наталія, Кухар Марія // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 15, Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. пр. – Київ, 2024. – Вип. 3К(176). – С. 445–248. DOI: https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2024.3K(176).98 |
Series/Report no.: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського; |
Abstract: | Мета статті: виявити ставлення студентів І-ІІ курсів до рекомендації займатися в основній медичній групі разом з підготовчою медичною групою під керівництвом одного викладача під час практичних занять з фізичного виховання. The purpose of the article: to reveal the attitude of students of the 1st-2nd years to the recommendation to work in the main medical group together with the preparatory medical group under the leadership of one teacher during practical classes in physical education. |
URI: | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35630 |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Sorokolit Nataliia.pdf | 301.62 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.