Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35582
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorGraczyk, M.-
dc.contributor.authorSkalski, D. W.-
dc.contributor.authorKowalski, D.-
dc.contributor.authorGrygus, I.-
dc.contributor.authorKindzer, Bohdan-
dc.contributor.authorNesterchuk, N.-
dc.contributor.authorКіндзер, Богдан-
dc.date.accessioned2024-03-15T18:02:24Z-
dc.date.available2024-03-15T18:02:24Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationRozwój poznawczy, emocjonalny i społeczny dzieci niepełnosprawnych pod wpływem hipoterapii / Graczyk M., Skalski D. W., Kowalski D., Grygus I,, Kindzer B., Nesterchuk N. // Rehabilitation & Recreation. – 2022. – № 11. – Р. 146–156. DOI https://doi.org/10.32782/2522-1795.2022.11.17 (Scopus)uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35582-
dc.description.abstractHipoterapia jest procesem psycho-socjo-fizjologicznym zachodzącym w pewnej zamierzonej i zorganizowanej sytuacji społecznej. To właśnie obecność konia sprawia, że jest to wyjątkowa i niepowtarzalna metoda terapeutyczna, dająca nowe i niespotykane w innych terapiach możliwości wpływania na stan psychofizyczny dzieci poddawanych terapii.Іпотерапія - це психосоціофізіологічний процес, що відбувається в певній організованій соціальній ситуації. Саме присутність коня робить його особливим і унікальним терапевтичний метод, який надає нові та безпрецедентні можливості впливу на стан за допомогою інших методів лікування психофізичний стан дітей, які проходять терапію.uk_UA
dc.language.isopluk_UA
dc.relation.ispartofseriesНаукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського в базах даних Scopus та WoS;;-
dc.subjectkońuk_UA
dc.subjectrytmika i chód koniauk_UA
dc.subjectinterakcja społecznauk_UA
dc.subjectzdrowieuk_UA
dc.subjectterapiauk_UA
dc.subjectкіньuk_UA
dc.subjectритм і хода коняuk_UA
dc.subjectсоціальна взаємодіяuk_UA
dc.subjectздоров'яuk_UA
dc.subjectтерапіяuk_UA
dc.titleRozwój poznawczy, emocjonalny i społeczny dzieci niepełnosprawnych pod wpływem hipoterapiiuk_UA
dc.title.alternativeКогнітивний, емоційний та соціальний розвиток дітей-інвалідів під впливом іпотерапіїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК в базах даних Scopus, WoS, Tomson Reuters

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
document (6)_Scopus_2022.pdf1.33 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.