Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35582
Title: | Rozwój poznawczy, emocjonalny i społeczny dzieci niepełnosprawnych pod wpływem hipoterapii |
Other Titles: | Когнітивний, емоційний та соціальний розвиток дітей-інвалідів під впливом іпотерапії |
Authors: | Graczyk, M. Skalski, D. W. Kowalski, D. Grygus, I. Kindzer, Bohdan Nesterchuk, N. Кіндзер, Богдан |
Keywords: | koń rytmika i chód konia interakcja społeczna zdrowie terapia кінь ритм і хода коня соціальна взаємодія здоров'я терапія |
Issue Date: | 2022 |
Citation: | Rozwój poznawczy, emocjonalny i społeczny dzieci niepełnosprawnych pod wpływem hipoterapii / Graczyk M., Skalski D. W., Kowalski D., Grygus I,, Kindzer B., Nesterchuk N. // Rehabilitation & Recreation. – 2022. – № 11. – Р. 146–156. DOI https://doi.org/10.32782/2522-1795.2022.11.17 (Scopus) |
Series/Report no.: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського в базах даних Scopus та WoS;; |
Abstract: | Hipoterapia jest procesem psycho-socjo-fizjologicznym zachodzącym w pewnej zamierzonej i zorganizowanej sytuacji społecznej. To właśnie obecność konia sprawia, że jest to wyjątkowa i niepowtarzalna metoda terapeutyczna, dająca nowe i niespotykane w innych terapiach możliwości wpływania na stan psychofizyczny dzieci poddawanych terapii.Іпотерапія - це психосоціофізіологічний процес, що відбувається в певній організованій соціальній ситуації. Саме присутність коня робить його особливим і унікальним терапевтичний метод, який надає нові та безпрецедентні можливості впливу на стан за допомогою інших методів лікування психофізичний стан дітей, які проходять терапію. |
URI: | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35582 |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК в базах даних Scopus, WoS, Tomson Reuters |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
document (6)_Scopus_2022.pdf | 1.33 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.