Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35582
Title: Rozwój poznawczy, emocjonalny i społeczny dzieci niepełnosprawnych pod wpływem hipoterapii
Other Titles: Когнітивний, емоційний та соціальний розвиток дітей-інвалідів під впливом іпотерапії
Authors: Graczyk, M.
Skalski, D. W.
Kowalski, D.
Grygus, I.
Kindzer, Bohdan
Nesterchuk, N.
Кіндзер, Богдан
Keywords: koń
rytmika i chód konia
interakcja społeczna
zdrowie
terapia
кінь
ритм і хода коня
соціальна взаємодія
здоров'я
терапія
Issue Date: 2022
Citation: Rozwój poznawczy, emocjonalny i społeczny dzieci niepełnosprawnych pod wpływem hipoterapii / Graczyk M., Skalski D. W., Kowalski D., Grygus I,, Kindzer B., Nesterchuk N. // Rehabilitation & Recreation. – 2022. – № 11. – Р. 146–156. DOI https://doi.org/10.32782/2522-1795.2022.11.17 (Scopus)
Series/Report no.: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського в базах даних Scopus та WoS;;
Abstract: Hipoterapia jest procesem psycho-socjo-fizjologicznym zachodzącym w pewnej zamierzonej i zorganizowanej sytuacji społecznej. To właśnie obecność konia sprawia, że jest to wyjątkowa i niepowtarzalna metoda terapeutyczna, dająca nowe i niespotykane w innych terapiach możliwości wpływania na stan psychofizyczny dzieci poddawanych terapii.Іпотерапія - це психосоціофізіологічний процес, що відбувається в певній організованій соціальній ситуації. Саме присутність коня робить його особливим і унікальним терапевтичний метод, який надає нові та безпрецедентні можливості впливу на стан за допомогою інших методів лікування психофізичний стан дітей, які проходять терапію.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35582
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК в базах даних Scopus, WoS, Tomson Reuters

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
document (6)_Scopus_2022.pdf1.33 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.