Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35576
Назва: Діагностика психосенсомоторного розвитку дітей (від народження до школи)
Інші назви: Diagnosis of psychosensory motor development of children (from birth to school)
Автори: Тельна, О. А.
Пєхарєва, А. С.
Telna, O. A.
Piekharieva, A. S.
Ключові слова: психосенсомоторний розвиток
методи діагностики
діти
розвиток дитини
psychosensorimotor development
child development
children
diagnostic methods
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Діагностика психосенсомоторного розвитку дітей (від народження до школи) : наук.-метод. посіб. для студ. закладів вищої освіти педагогічних і психологічних спеціальностей / упоряд. Тельна О. А., Пєхарєва А. С. – Харків, 2023. – 187с.
Короткий огляд (реферат): У науково-методичному посібнику зібрано й узагальнено досвід попередніх поколінь щодо питань психосенсомотороного розвитку дитини від народження до вступу в школу. Посібник містить перелік критеріїв та показників розвитку дитини, методи діагностики та оцінки рівнів психосенсомоторного розвитку дітей. У посібнику наведено анкети для оцінки та ключі до їх інтерпретації. Методичний посібник адресовано здобувачам освіти спеціальності 016 Спеціальна освіта, а також можуть бути цікавими дефектологам, психологам, соціальним працівникам, педагогам-практикам медичних та освітніх закладів, батькам, широким верствам населення. Experience is collected and summarized in the scientific and methodical manual previous generations regarding the psychosensory-motor development of the child from birth to school entry. The manual contains a list of criteria and indicators of child development, methods of diagnosis and assessment of levels psychosensory motor development of children. The manual provides questionnaires for estimates and keys to their interpretation. The methodical guide is addressed to students of specialty 016 education Special education, and may also be of interest to defectologists, psychologists, social workers, medical and educational teachers-practitioners institutions, parents, the general population.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35576
Розташовується у зібраннях:Книги

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Telna_diagnosis_2023 (1).pdf3.55 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.