Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35571
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПономарьова, Г. Ф.-
dc.contributor.authorБєляєв, С. Б.-
dc.contributor.authorБабакіна, О. О.-
dc.contributor.authorЛитвин, В. А.-
dc.contributor.authorPonomarova, H. F.-
dc.contributor.authorBieliaiev, S. B.-
dc.contributor.authorBabakina, O. O.-
dc.contributor.authorLytvyn, V. A.-
dc.date.accessioned2024-03-15T14:23:00Z-
dc.date.available2024-03-15T14:23:00Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationОсвітні технології : навч.-метод. посіб. для здобувачів освіти освітнього ступеня «бакалавр», «магістр» / уклад. Г. Ф. Пономарьова, С. Б. Бєляєв, О. О. Бабакіна, В. А. Литвин. – Харків, 2023. – 266 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35571-
dc.description.abstractУ навчально-методичному посібнику представлено інформацію про передумови виникнення та етапи розвитку технологій в освіті. Розглянуто основні терміни та поняття, що характеризують педагогічні технології, розкрито механізми інтеграції освітніх технологій до освітнього процесу. На прикладі відомих освітніх технологій наведено їх класифікацію за основними критеріями, що дають можливість педагогічним працівникам знаходити потрібні технологічні рішення педагогічних завдань в галузі теорії виховання чи організації навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти. Наведено приклади найбільш розповсюджених освітніх технологій, що можуть успішно використовуватись в педагогічному досвіді вчителів. Розроблено систему завдань для самостійної роботи, що забезпечують реалізацію індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів освіти у процесі вивчення курсу «Освітні технології». Навчально-методичний посібник орієнтовано на фахівців в галузі педагогіки, викладачів закладів вищої освіти, для здобувачів освіти освітнього ступеня «бакалавр», «магістр».Information about the prerequisites is presented in the training manual emergence and stages of development of technologies in education. The main terms and concepts are considered, that characterize pedagogical technologies, the mechanisms of educational integration are revealed technologies to the educational process. They are given on the example of known educational technologies classification according to the main criteria that enable teachers to find the necessary technological solutions for pedagogical tasks in the field of educational theory or organization of educational and cognitive activities of education seekers.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectосновні технологіїuk_UA
dc.subjectтерміниuk_UA
dc.subjectпоняттяuk_UA
dc.subjectbasic technologiesuk_UA
dc.subjecttermsuk_UA
dc.subjectconceptsuk_UA
dc.titleОсвітні технологіїuk_UA
dc.title.alternativeEducational technologiesuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Книги

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
educational technologies_2023.pdf1.96 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.