Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35551
Назва: Підготовка майбутнього фахівця дошкільної освіти до роботи з дітьми із аутистичними порушеннями в інклюзивних групах
Інші назви: Preparation of the future preschool education specialist to work with children with autistic disorders in inclusive groups
Автори: Смолянко, Ю. М.
Носко, Ю. М.
Качура, Д. М
Smolianko, Yu. M.
Nosko, Yu. M.
Kachura, D. M.
Ключові слова: дошкільна освіта
інтеграція інклюзії
інклюзивні групи
аутистичні порушення
preschool education
integration of inclusion
inclusive groups
autistic disorders
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Смолянко Ю. М. Підготовка майбутнього фахівця дошкільної освіти до роботи з дітьми із аутистичними порушеннями в інклюзивних групах : навч. посіб. для студ. освітнього ступеня «магістр» спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / Смолянко Ю. М., Носко Ю. М., Качура Д. М. – Чернігів, 2023. – 130 с.
Короткий огляд (реферат): Навчальний посібник «Підготовка майбутнього фахівця дошкільної освіти до роботи з дітьми із аутистичними порушеннями в інклюзивних групах» розроблено для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 012 «Дошкільна освіта» освітнього ступеня «магістр». Запропонований навчальний посібник стане засобом забезпечення ефективних умов підготовки студентів до роботи в інклюзивних групах закладів дошкільної освіти з дітьми, що мають аутистичні порушення, а також сприятиме становленню компетентнісних фахівців дошкільної освіти в умовах інтеграції інклюзії до вітчизняної освітньої системи. Навчальний посібник може бути корисним у роботі студентам та викладачам закладів вищої освіти, вихователям інклюзивних груп закладів дошкільної освіти та вихователям-методистам. Training manual "Preparation of the future preschool specialist education for working with children with autistic disorders in inclusive schools groups" developed for full-time and part-time students specialty 012 "Preschool education" educational degree "master". The proposed study guide will be a means of provision effective conditions for training students to work in inclusive groups preschool education institutions with children with autistic disorders, as well as will contribute to the formation of competent preschool education specialists in the conditions integration of inclusion into the national educational system. The study guide can be useful in the work of students and teachers of higher education institutions, educators of inclusive groups of institutions preschool education and Methodist educators.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35551
Розташовується у зібраннях:Книги

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Smolyanko_2023.pdf8.93 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.