Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35532
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Єжова, Ольга | - |
dc.contributor.author | Петренко, Наталія | - |
dc.contributor.author | Бабенко, Яна | - |
dc.contributor.author | Yezhova, Olha | - |
dc.contributor.author | Petrenko, Nataliia | - |
dc.contributor.author | Babenko, Yana | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-13T07:38:44Z | - |
dc.date.available | 2024-03-13T07:38:44Z | - |
dc.date.issued | 2021-09-16 | - |
dc.identifier.citation | Єжова О. Сучасні тенденції професійної підготовки бакалаврів фізичної терапії / Ольга Єжова, Наталія Петренко, Яна Бабенко // Сучасні тенденції у практиці й освіті з фізичної терапії : тези Міжнар. семінару (16–18 верес.). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021. – С. 11. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35532 | - |
dc.description.abstract | Мета – проаналізувати стан професійної підготовки бакалаврів фізичної терапії та з’ясувати тенденції їх сучасної освіти. The goal is to analyze the state of professional training of bachelors of physical therapy and to find out trends in their modern education. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ЛДУФК імені Івана Боберського | uk_UA |
dc.subject | фізична терапія | uk_UA |
dc.subject | професорсько-викладацький склад | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | physical therapy | uk_UA |
dc.subject | education | uk_UA |
dc.subject | teaching staff | uk_UA |
dc.title | Сучасні тенденції професійної підготовки бакалаврів фізичної терапії | uk_UA |
dc.title.alternative | Modern trends in the professional training of physical therapy bachelors | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Сучасні тенденції у практиці й освіті з фізичної терапії |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Olha Yezhova,.pdf | 265.4 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.