Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35523
Title: Теоретичні і методичні засади формування професійної ідентичності майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії в закладах вищої освіти
Other Titles: Theoretical and methodical bases of the formation of professional identity of future specialists in physical therapy, occupational therapy in institution of higher edbcation
Authors: Копочинська, Юлія Володимирівна
Kopochynska, Yuliia Volodymyrivna
Keywords: формування професійної ідентичності
майбутні фахівці з фізичної терапії
ерготерапії
заклади вищої освіти
professional identity formation
institution of higher education
professional identity
future specialists in physical therapy
occupational therapy
Issue Date: 2021
Publisher: Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова
Citation: Копочинська Ю. В. Теоретичні і методичні засади формування професійної ідентичності майбутніх фахівців : дис. …д-ра пед. наук : 13.00.04 / Копочинська Юлія Володимирівна. – Київ, 2021. – 581 с.
Series/Report no.: дисертації;
Abstract: У дисертації подано авторське вирішення наукової проблеми формування професійної ідентичності майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії в закладах вищої освіти. Вперше науково обґрунтовано теоретичні і методичні аспекти формування професійної ідентичності майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії в закладах вищої освіти. The author's solution to a scientific problem is presented in the dissertation formation of the professional identity of future specialists in physical therapy, occupational therapy in institutions of higher education. For the first time, the theoretical and methodological aspects are scientifically substantiated formation of the professional identity of future specialists in physical therapy, occupational therapy in institutions of higher education.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35523
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kopochynskaya_dis_2021.pdf15.45 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.