Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35522
Назва: Теоретичні і методичні засади формування професійної ідентичності майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії в закладах вищої освіти
Інші назви: Theoretical and methodical bases of the formation of professional identity of future specialists in physical therapy, occupational therapy in institution of higher edbcation
Автори: Копочинська, Юлія Володимирівна
Kopochynska, Yuliia Volodymyrivna
Ключові слова: формування професійної ідентичності
майбутні фахівці з фізичної терапії
ерготерапії
заклади вищої освіти
formation of professional identity
institutes of higher education
future specialists in physical therapy
occupational therapy
Дата публікації: 2021
Видавництво: Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова
Бібліографічний опис: Копочинська Ю. В. Теоретичні і методичні засади формування професійної ідентичності майбутніх фахівців : автореф. дис. …д-ра пед. наук : [спец.] 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / Копочинська Юлія Володимирівна ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова . – Київ, 2021. – 43 с.
Серія/номер: автореферати дисертацій;
Короткий огляд (реферат): У дисертації подано авторське вирішення наукової проблеми формування професійної ідентичності майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії в закладах вищої освіти. Dissertation presents author's solution of scientific problem concerning formation of professional identity of future specialists in physical therapy, occupational therapy in higher education institutions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35522
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kopochynskaya_avtoref_2021.pdf2.09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.