Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35519
Назва: Формування творчого потенціалу студентів факультетів мистецтв у процесі музично-хореографічної підготовки
Інші назви: Formation of creative potential of arts faculty students in the process of music and choreographic training
Автори: Дун Цзяньбін
Dun Tszianbin
Ключові слова: творчий потенціал особистості
студенти факультетів мистецтв
синтез мистецтв
мистецько-педагогічна та мистецько-виконавська діяльність
художній світогляд
мистецька освіта
художня інтерпретація
creative potential of the individual
students of art faculties
synthesis of arts
artistic and pedagogical activity
artistic interpretation
artistic and performing arts activity
art education
artistic worldview
Дата публікації: 2022
Видавництво: Український держ. ун-т імені Михайла Драгоманова
Бібліографічний опис: Дун Цзяньбін. Формування творчого потенціалу студентів факультетів мистецтв у процесі музично-хореографічної підготовки : дис. ...д-ра філософії : 014; 01 / Дун Цзяньбін. – Київ, 2022. – 210 с.
Серія/номер: дисертації;
Короткий огляд (реферат): Наукова новизна і теоретичне значення дослідження полягає в тому, що вперше: розроблено поетапну методику формування творчого потенціалу студентів факультетів мистецтв у процесі музично-хореографічної підготовки, розкрито сутність і зміст, визначено компоненту структуру творчого потенціалу студентів факультеті мистецтв у контексті традицій і сучасних тенденцій розвитку мистецтва, розроблено критерії та показники, критеріально-рівневі характеристики сформованості означеного феномена, визначено принципи та виявлено педагогічні умови, що забезпечують ефективність його формування. The scientific novelty and theoretical significance of the research is that for the first time: a step-by-step method of creative potential formation was developed students of the faculties of arts in the process of music and choreography training, the essence and content are revealed, the component structure is determined creative potential of students of the Faculty of Arts in the context of traditions and modern trends in the development of art, developed criteria and indicators, criterion-level characteristics of the formation of the specified phenomenon, the principles are defined and the pedagogical conditions that provide them are identified the effectiveness of its formation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35519
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dong Jianbing_dis_2022 (1).pdf1.86 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.