Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35516
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Борис, Валерія | - |
dc.contributor.author | Стасюк, Ольга | - |
dc.contributor.author | Borys, Valeriia | - |
dc.contributor.author | Stasiuk, Olha | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-11T10:33:08Z | - |
dc.date.available | 2024-03-11T10:33:08Z | - |
dc.date.issued | 2021-09-16 | - |
dc.identifier.citation | Борис В. Метод Фельденкрайза у фізичній терапії сколіозу І-ІІ ступеня дітей 10-13 років / Валерія Борис, Ольга Стасюк // Сучасні тенденції у практиці й освіті з фізичної терапії : тези Міжнар. семінару (16–18 верес.). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021. – С. 19. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35516 | - |
dc.description.abstract | Мета – дослідити техніки методу Фельденкрайза та можливість їх застосування у фізичній терапії дітей віком 10–13 років зі сколіозом. The goal is to investigate the techniques of the Feldenkrais method and the possibility of their application in physics therapy of children aged 10–13 years with scoliosis. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ЛДУФК імені Івана Боберського | uk_UA |
dc.subject | сколіоз | uk_UA |
dc.subject | фізична терапія | uk_UA |
dc.subject | якість життя | uk_UA |
dc.subject | метод | uk_UA |
dc.subject | scoliosis | uk_UA |
dc.subject | physical therapy | uk_UA |
dc.subject | quality of life | uk_UA |
dc.subject | method | uk_UA |
dc.title | Метод Фельденкрайза у фізичній терапії сколіозу І-ІІ ступеня дітей 10-13 років | uk_UA |
dc.title.alternative | Feldenkrais method in physical therapy of scoliosis I-II degree in children 10-13 years old | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Сучасні тенденції у практиці й освіті з фізичної терапії |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Valeriia Borys, Olha Stasiuk.pdf | 244.89 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.