Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35499
Назва: Напрями використання застосунків і систем штучного інтелекту в цифровому маркетингу
Інші назви: Directions for using artificial intelligence applications and systems in digital marketing
Автори: Вовчанська, Ольга
Іванова, Лілія
Vovchanska, Olha
Ivanova, Liliia
Ключові слова: штучний інтелект
цифровий маркетинг
використання застосунків і систем
Artificial Intelligence
digital marketing
використання застосунків і систем
Дата публікації: 14-гру-2023
Видавництво: КПІ імені Ігоря Сікорського
Бібліографічний опис: Вовчанська О. М. Напрями використання застосунків і систем штучного інтелекту в цифровому маркетингу / Вовчанська О. М., Іванова Л. О. // B2B Marketing : зб. наук. пр. XVII Міжнар. наук.-практ. конф. (14–15 груд.). – Київ : КПІ імені Ігоря Сікорського, 2023. – С. 47–49.
Серія/номер: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
Короткий огляд (реферат): Еволюція штучного інтелекту (ШІ) кардинально змінила динаміку сучасного світу. Тепер ШІ виконує завдання, які зазвичай асоціюються з розумовими та когнітивними здібностями людини. Одним з найвагоміших напрямів застосування ШІ є сфера цифрового маркетингу для підвищення продуктивності діяльності підприємств різних галузей економіки. The evolution of artificial intelligence (AI) has radically changed the dynamics modern world. AI now performs tasks normally associated with mental and cognitive abilities of a person. One of the most important areas of application of AI is the field of digital marketing for improvement productivity of enterprises in various sectors of the economy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35499
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ivanova Liliia.pdf250.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.