Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35420
Назва: Підготовка майбутніх соціальних працівників до роботи в умовах інклюзивної освіти засобами тренінгових технологій
Інші назви: The preparation of future social workers to work in the conditions of inclusive education by means of training technologies
Автори: Таран, Альона Михайлівна
Taran, Alona Mykhailivna
Ключові слова: соціальна робота
соціальний працівник
підготовка майбутніх соціальних працівників
інклюзивна освіта
інклюзивне середовище
здобувачі освіти з особливими освітніми потребами
тренінгові технології
організаційні умови підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи в умовах інклюзивної освіти засобами тренінгових технологій
social work
social worker
training of future social workers
inclusive education
inclusive environment
students with special educational needs
training technologies
organizational conditions for training future social workers to work in conditions of inclusive education by means of training technologies
social work
Дата публікації: 2022
Видавництво: Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини
Бібліографічний опис: Таран А. М. Підготовка майбутніх соціальних працівників до роботи в умовах інклюзивної освіти засобами тренінгових технологій : дис. ...д-ра філософії : 231; 23 / Таран Альона Михайлівна. – Умань, 2022. – 346 с.
Серія/номер: дисертації;
Короткий огляд (реферат): У дисертації вперше розроблено, науково обґрунтовано, експериментально перевірено та впроваджено організаційні умови підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи в умовах інклюзивної освіти засобами тренінгових технологій: стимулювання саморозвитку майбутніх соціальних працівників; створення у ЗВО інклюзивного середовища спрямованого на позитивне спілкування у підсистемах «студент-студент», «студент-викладач», «студент-учитель», «студент-учень», заснованого на ідеї «рівності»; впровадження системи тренінгових занять у процесі професійної підготовки майбутніх соціальних працівників. In the dissertation, for the first time, scientifically substantiated, experimentally tested and implemented organizational conditions of training future social workers to work in the conditions of inclusive education by means of training technologies: stimulating the self-development of the future social workers; creation of an inclusive environment in higher education institutions aimed at positive communication in "student-student" subsystems, "student-teacher", "student-teacher", "student-student", based on the idea "equality"; introduction of a system of training classes in the process of professional training of future social workers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35420
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Taran_dis_2022.pdf5.96 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.