Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35420
Назва: | Підготовка майбутніх соціальних працівників до роботи в умовах інклюзивної освіти засобами тренінгових технологій |
Інші назви: | The preparation of future social workers to work in the conditions of inclusive education by means of training technologies |
Автори: | Таран, Альона Михайлівна Taran, Alona Mykhailivna |
Ключові слова: | соціальна робота соціальний працівник підготовка майбутніх соціальних працівників інклюзивна освіта інклюзивне середовище здобувачі освіти з особливими освітніми потребами тренінгові технології організаційні умови підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи в умовах інклюзивної освіти засобами тренінгових технологій social work social worker training of future social workers inclusive education inclusive environment students with special educational needs training technologies organizational conditions for training future social workers to work in conditions of inclusive education by means of training technologies social work |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини |
Бібліографічний опис: | Таран А. М. Підготовка майбутніх соціальних працівників до роботи в умовах інклюзивної освіти засобами тренінгових технологій : дис. ...д-ра філософії : 231; 23 / Таран Альона Михайлівна. – Умань, 2022. – 346 с. |
Серія/номер: | дисертації; |
Короткий огляд (реферат): | У дисертації вперше розроблено, науково обґрунтовано, експериментально перевірено та впроваджено організаційні умови підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи в умовах інклюзивної освіти засобами тренінгових технологій: стимулювання саморозвитку майбутніх соціальних працівників; створення у ЗВО інклюзивного середовища спрямованого на позитивне спілкування у підсистемах «студент-студент», «студент-викладач», «студент-учитель», «студент-учень», заснованого на ідеї «рівності»; впровадження системи тренінгових занять у процесі професійної підготовки майбутніх соціальних працівників. In the dissertation, for the first time, scientifically substantiated, experimentally tested and implemented organizational conditions of training future social workers to work in the conditions of inclusive education by means of training technologies: stimulating the self-development of the future social workers; creation of an inclusive environment in higher education institutions aimed at positive communication in "student-student" subsystems, "student-teacher", "student-teacher", "student-student", based on the idea "equality"; introduction of a system of training classes in the process of professional training of future social workers. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35420 |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Taran_dis_2022.pdf | 5.96 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.