Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35411
Назва: Формування музично-ритмічних умінь майбутніх учителів музики та хореографії в процесі інтегрованого навчання
Інші назви: Formation of musical and rhythmic skills of future teachers of music and choreography in the process of integrated education
Автори: Ю Юйхуй
Yu Yuikhui
Ключові слова: музично-ритмічні уміння
майбутні вчителі музики та хореографії
інтегроване навчання
принципові положення
експеримент
компонентна структура
методична модель
musical and rhythmic skills
principles
future teachers of music and choreography
integrated education
methodical model
component structure
experiment
Дата публікації: 2023
Видавництво: Український держ. ун-т імені Михайла Драгоманова
Бібліографічний опис: Ю Юйхуй. Формування музично-ритмічних умінь майбутніх учителів музики та хореографії в процесі інтегрованого навчання : дис. ...д-ра філософії : 01; 014 / Ю Юйхуй. – Київ, 2023. – 186 с.
Серія/номер: дисертації;
Короткий огляд (реферат): У дисертації досліджено актуальну проблему формування музичноритмічних умінь майбутніх учителів музики і хореографії в процесі фахової підготовки, при цьому враховано, що інтегративні мистецькі знання студентів факультетів мистецтв можна трактувати як цілісну сукупність відомостей з різних видів мистецтва, що виникає в результаті спеціально-організованої художньо-пізнавальної діяльності, спрямованої на відчуття, осягнення та узагальнення художнього змісту та внутрішніх поліструктурних взаємозв’язків мистецьких явищ на основі співставлення, структурування, систематизації та узагальнення їх сутнісних характеристик. The dissertation examines the actual problem of forming the musical and rhythmic skills of future teachers of music and choreography in the process of professional training, while taking into account that the integrative artistic knowledge of students of the faculties of arts can be interpreted as a complete set of information from various types of art, which arises as a result of a specially organized artistic - cognitive activity aimed at sensing, understanding and generalizing the artistic content and internal polystructural interrelationships of artistic phenomena on the basis of comparison, structuring, systematization and generalization of their essential characteristics.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35411
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dis_Y_2023.pdf2.21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.