Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35411
Title: | Формування музично-ритмічних умінь майбутніх учителів музики та хореографії в процесі інтегрованого навчання |
Other Titles: | Formation of musical and rhythmic skills of future teachers of music and choreography in the process of integrated education |
Authors: | Ю Юйхуй Yu Yuikhui |
Keywords: | музично-ритмічні уміння майбутні вчителі музики та хореографії інтегроване навчання принципові положення експеримент компонентна структура методична модель musical and rhythmic skills principles future teachers of music and choreography integrated education methodical model component structure experiment |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Український держ. ун-т імені Михайла Драгоманова |
Citation: | Ю Юйхуй. Формування музично-ритмічних умінь майбутніх учителів музики та хореографії в процесі інтегрованого навчання : дис. ...д-ра філософії : 01; 014 / Ю Юйхуй. – Київ, 2023. – 186 с. |
Series/Report no.: | дисертації; |
Abstract: | У дисертації досліджено актуальну проблему формування музичноритмічних умінь майбутніх учителів музики і хореографії в процесі фахової підготовки, при цьому враховано, що інтегративні мистецькі знання студентів факультетів мистецтв можна трактувати як цілісну сукупність відомостей з різних видів мистецтва, що виникає в результаті спеціально-організованої художньо-пізнавальної діяльності, спрямованої на відчуття, осягнення та узагальнення художнього змісту та внутрішніх поліструктурних взаємозв’язків мистецьких явищ на основі співставлення, структурування, систематизації та узагальнення їх сутнісних характеристик. The dissertation examines the actual problem of forming the musical and rhythmic skills of future teachers of music and choreography in the process of professional training, while taking into account that the integrative artistic knowledge of students of the faculties of arts can be interpreted as a complete set of information from various types of art, which arises as a result of a specially organized artistic - cognitive activity aimed at sensing, understanding and generalizing the artistic content and internal polystructural interrelationships of artistic phenomena on the basis of comparison, structuring, systematization and generalization of their essential characteristics. |
URI: | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35411 |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Dis_Y_2023.pdf | 2.21 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.