Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35404
Назва: Формування готовності до інноваційної діяльності майбутніх викладачів закладів вищої освіти засобами імітаційних технологій навчання
Інші назви: Formation of readiness for innovative activities of future teachers of higher education institutions by means of simulative learning technologies
Автори: Бандур, Богдан Олександрович
Bandur, Bohdan Oleksandrovych
Ключові слова: готовність до інноваційної діяльності
майбутні викладачі
заклади вищої освіти
імітаційні технології навчання
розвивальна програма
імітаційне навчання
рольові і ділові ігри
інноваційна підготовка
педагогічне моделювання
інноваційний потенціал
інтерактивні технології
інновації в освіті
readiness for innovative activity
future teachers
development program
institutions of higher education
role-playing and business games
simulation learning technologies
pedagogical conditions
simulation training
innovative training
pedagogical modelling
innovative potential
interactive technologies
innovations in education
Дата публікації: 2023
Видавництво: Ун-т Григорія Сковороди
Бібліографічний опис: Бандур Б. О. Формування готовності до інноваційної діяльності майбутніх викладачів закладів вищої освіти : дис. ...д-ра філософії : 011 ; 01 / Бандур Богдан Олександрович. – Переяслав, 2023. – 220 с
Серія/номер: дисертації;
Короткий огляд (реферат): У дисертації представлено сучасне бачення проблеми формування готовності до інноваційної діяльності майбутніх викладачів засобами імітаційних технологій навчання із урахуванням тенденцій вищої школи (цілісного проєктування, відкритості і безперервності освіти, стратегічного інвестування, інноваційності освітнього середовища, випереджаючого розвитку), що потребує якісних змін у професійній підготовці студентів у закладах вищої освіти. The dissertation presents a modern vision of the problem of formation readiness for innovative activities of future teachers simulation technologies of learning taking into account the trends of higher education (holistic design, openness and continuity of education, strategic investment, innovativeness of the educational environment, anticipatory development), which requires qualitative changes in the professional training of students in institutions of higher education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35404
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bandur_dis_2023.pdf.pdf2.08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.