Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35401
Назва: | Організаційно-методичні засади створення інклюзивного освітнього середовища в закладі загальної середньої освіти |
Інші назви: | Organizational and methodological foundations of creating an inclusive educational environment in an institution of general secondary education |
Автори: | Позняк, Олена Сергіївна Pozniak, Olena Serhiivna |
Ключові слова: | інклюзивна освіта інклюзивне навчання інклюзивне освітнє середовище організаційні та методичні засади керівник закладу загальної середньої освіти нормотиповий розвиток діти з особливими освітніми потребами управлінська діяльність в закладі з інклюзивним навчанням inclusive education inclusive learning inclusive educational environment organizational and methodological foundations head of general secondary education institution normative development children with special educational needs management activity in an institution with inclusive education |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Сумський ДПУ імені А. С. Макаренка |
Бібліографічний опис: | Позняк О. С. Організаційно-методичні засади створення інклюзивного освітнього середовища в закладі загальної середньої освіти : дис. ...д-ра філософії : 01 ; 016 / Позняк Олена Сергіївна. – Суми, 2023. – 268 с. |
Серія/номер: | дисертації; |
Короткий огляд (реферат): | Дисертація присвячена комплексному дослідженню організаційнометодичних засад створення інклюзивного освітнього середовища в умовах закладу загальної середньої освіти через теоретичне обґрунтування та експериментальну перевірку розробленої моделі з урахуванням законодавчонормативних документів і реалій сьогодення, які розглядаються як такі, що склали потенційно широкий простір для розбудови інклюзивної освіти в Україні. The dissertation is devoted to a comprehensive study of the organizational and methodological principles of creating an inclusive educational environment in the conditions institution of general secondary education through theoretical justification and experimental verification of the developed model taking into account legislative documents and current realities, which are considered as such created a potentially wide space for the development of inclusive education in Ukraine. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35401 |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Рoznyak_dis_2023.pdf | 3.05 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.