Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35379
Назва: Organizacja i zarządzanie w placówce oświatowej
Інші назви: Організація та управління в навчальному закладі
Автори: Skalski, Dariusz W.
Czarnecki, Dawid
Tsyhanovska, Nataliia
Ubski, Tomasz
Kindzer, Bogdan
Кіндзер, Богдан
Ключові слова: zarządzanie
organizacja
placówka oświatowa
dyrektor
management
educational institution
organization
director
управління
організація
заклад освіти
директор
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Organizacja i zarządzanie w placówce oświatowej / Dariusz W. Skalski, Dawid Czarnecki, Nataliia Tsyhanovska, Tomasz Ubski, Bogdan Kindzer // Рomorskie forum bezpieczeństwa. – 2023. – N 1-2(14-15). – P. 11–15.
Серія/номер: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
Короткий огляд (реферат): Zarządzanie placówką oświatową to spore wyzwanie dla dyrektora, który oprócz wiedzy merytorycznej powinien posiadać także kompetencje społeczne, umiejętność pracy z zespołem oraz w zespole. To właśnie umiejętność zarządzania zespołem ludzi stawiana jest jako jedna z pierwszych i najważniejszych spośród wszystkich kompetencji dyrektora placówki oświatowej. W artykule przedstawiono organizację i zarządzanie placówką oświatową przez dyrektora. Kompetencje dyrektora placówki oświatowej są niezbędne do sprawnego i skutecznego zarządzania. Autorzy zwracają uwagę na umiejętności takie jak wiedza i kompetencje oraz predyspozycje osobowościowe dyrektora szkoły. Okazuje się, że wiedza specjalistyczna nie wystarczy do zbudowania zespołu i zarządzania nim czy osiągnięcia celów wymaganych dla powodzenia danej placówki edukacyjnej. Управління навчальним закладом є великий виклик для режисера, який, крім своїх знань змістовно, він також повинен мати соціальні компетенції, вміння працювати в команді та в команді. Уміння керувати колективом людей вважається однією з перших і найважливіших компетенцій директора навчального закладу. У статті представлено організації та управління навчальним закладом по директор. Компетенції директора навчального закладу необхідні для ефективного та ефективного управління. Автори приділяють увагу таким навичкам, як: знання, компетенції та особистісні схильності директора школи. Виявляється, спеціальних знань недостатньо, щоб побудувати та керувати командою або досягти поставлених цілей успішність даного навчального закладу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35379
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bogdan Kindzer4.pdf231.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.