Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35379
Назва: | Organizacja i zarządzanie w placówce oświatowej |
Інші назви: | Організація та управління в навчальному закладі |
Автори: | Skalski, Dariusz W. Czarnecki, Dawid Tsyhanovska, Nataliia Ubski, Tomasz Kindzer, Bogdan Кіндзер, Богдан |
Ключові слова: | zarządzanie organizacja placówka oświatowa dyrektor management educational institution organization director управління організація заклад освіти директор |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Organizacja i zarządzanie w placówce oświatowej / Dariusz W. Skalski, Dawid Czarnecki, Nataliia Tsyhanovska, Tomasz Ubski, Bogdan Kindzer // Рomorskie forum bezpieczeństwa. – 2023. – N 1-2(14-15). – P. 11–15. |
Серія/номер: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського; |
Короткий огляд (реферат): | Zarządzanie placówką oświatową to spore wyzwanie dla dyrektora, który oprócz wiedzy merytorycznej powinien posiadać także kompetencje społeczne, umiejętność pracy z zespołem oraz w zespole. To właśnie umiejętność zarządzania zespołem ludzi stawiana jest jako jedna z pierwszych i najważniejszych spośród wszystkich kompetencji dyrektora placówki oświatowej. W artykule przedstawiono organizację i zarządzanie placówką oświatową przez dyrektora. Kompetencje dyrektora placówki oświatowej są niezbędne do sprawnego i skutecznego zarządzania. Autorzy zwracają uwagę na umiejętności takie jak wiedza i kompetencje oraz predyspozycje osobowościowe dyrektora szkoły. Okazuje się, że wiedza specjalistyczna nie wystarczy do zbudowania zespołu i zarządzania nim czy osiągnięcia celów wymaganych dla powodzenia danej placówki edukacyjnej. Управління навчальним закладом є великий виклик для режисера, який, крім своїх знань змістовно, він також повинен мати соціальні компетенції, вміння працювати в команді та в команді. Уміння керувати колективом людей вважається однією з перших і найважливіших компетенцій директора навчального закладу. У статті представлено організації та управління навчальним закладом по директор. Компетенції директора навчального закладу необхідні для ефективного та ефективного управління. Автори приділяють увагу таким навичкам, як: знання, компетенції та особистісні схильності директора школи. Виявляється, спеціальних знань недостатньо, щоб побудувати та керувати командою або досягти поставлених цілей успішність даного навчального закладу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35379 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bogdan Kindzer4.pdf | 231.68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.