Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35353
Назва: | Professionalization of Pedagogical Activity of Future Teachers, Formation of Communicative Competence as an Aspect of Neuropedagogy |
Інші назви: | Професіоналізація педагогічної діяльності майбутніх учителів, формування комунікативної компетентності як аспект нейропедагогіки |
Автори: | Kernas, Andrey Kotlomanitova, Galyna Kozyr, Marharyta Myronenko, Natalia Sokolovska, Svitlana Stepanchenko, Nataliya Степанченко, Наталія |
Ключові слова: | сommunicative competence of the teacher pedagogical skill skills professionalism pedagogical culture communicative knowledge professional activity комунікативна компетентність учителя педагогічна майстерність уміння педагогічна культура комунікативні знання професійна діяльність професіоналізм |
Дата публікації: | 6-лют-2024 |
Бібліографічний опис: | Professionalization of Pedagogical Activity of Future Teachers, Formation of Communicative Competence as an Aspect of Neuropedagogy / Andrey Kernas, Galyna Kotlomanitova, Marharyta Kozyr, Natalia Myronenko, Svitlana Sokolovska, Nataliya Stepanchenko // BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience. – 2024. – Vol. 15, is 1. – P. 74–88. DOI: https://doi.org/10.18662/brain/15.1/537 (Web of Science) |
Серія/номер: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського в базах даних Scopus та WoS; |
Короткий огляд (реферат): | The article reveals the relevance of the formation of the future teacher's communicative competence as a professionalization of the basic component of pedagogical activity and individual requirements for professional activity. The professional standard requires readiness for pedagogical activity, the basis of which is the formation of communicative competence of the future teacher, in particular in the context of the neuropedagogical approach. The authors highlight the approaches to the formation of students' communicative skills in the process of studying a block of pedagogical disciplines during the period of obtaining a pedagogical education. The paper asserts the need to follow a systematic approach in the formation of communicative competence as a dominant component of the professional competence of the future novice teacher. The effectiveness of his pedagogical activity, as the authors note, is determined by the content of the "communicative portrait" of students - future teachers, the effectiveness of the educational process depends on this. Such a position requires a new approach based on neuropedagogical components. It is the communicative knowledge, abilities and skills of the future teacher that will allow building the trajectory of object-subject and subject-subject interaction in a holistic educational process. A key component of communicative competence is the teacher's communicative culture, which ensures the effective construction of direct and feedback communication with the participants of the educational process. Professional activity always requires from the future teacher the ability to build strategy, tactics and techniques of subject-subject interactions, to organize joint activities with students to achieve educational goals. У статті розкривається актуальність формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя як професіоналізації базового компонента педагогічної діяльності та індивідуальних вимог до професійної діяльності. Професійний стандарт вимагає готовності до педагогічної діяльності, основою якої є формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя, зокрема в контексті нейропедагогічного підходу. Авторами висвітлено підходи до формування комунікативних умінь студентів у процесі вивчення блоку педагогічних дисциплін у період здобуття педагогічної освіти. У статті стверджується необхідність дотримання системного підходу у формуванні комунікативної компетентності як домінантної складової професійної компетентності майбутнього вчителя-початківця. Ефективність його педагогічної діяльності, як зазначають автори, визначається змістом «комунікативного портрета» студентів – майбутніх учителів, від цього залежить результативність навчального процесу. Така позиція потребує нового підходу, заснованого на нейропедагогічних компонентах. Саме комунікативні знання, уміння та навички майбутнього вчителя дозволять вибудувати траєкторію об’єкт-суб’єктної та суб’єкт-суб’єктної взаємодії в цілісному освітньому процесі. Ключовим компонентом комунікативної компетентності є комунікативна культура вчителя, яка забезпечує ефективну побудову прямого та зворотнього зв’язку з учасниками освітнього процесу. Професійна діяльність завжди вимагає від майбутнього вчителя вміння будувати стратегію, тактику і техніку суб’єкт-суб’єктних взаємодій, організовувати спільну діяльність зі студентами для досягнення навчальних цілей. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35353 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК в базах даних Scopus, WoS, Tomson Reuters |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Professionalization_of_Pedagogical_Activity_of_Fut_WoS_2024.pdf | 280.17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.