Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35350
Назва: Солідарний туризм як новий маркетинговий концепт у сфері туризму
Інші назви: Solidarity tourism as a new marketing concept in the field of tourism
Автори: Іванова, Лілія
Вовчанська, Ольга
Шамов, Антон
Ivanova, Liliia
Vovchanska, Olha
Shamov, Anton
Ключові слова: туризм
туристична індустрія
маркетинг
туристичний маркетинг
солідарний туризм
tourism
marketing
tourism marketing
tourist industry
saltgift tourism
Дата публікації: 21-вер-2023
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Іванова Л. О. Солідарний туризм як новий маркетинговий концепт у сфері туризму / Л. О. Іванова, О. М. Вовчанська, А. О. Шамов // Альтернативний туризм : зб. матеріалів II Міжнар. наук.-практ. семінару (21 верес. 2023 р.). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – С. 135–139.
Серія/номер: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
Короткий огляд (реферат): Солідарний туризм прийнято вважати однією з форм стійкого розвитку, причому, зауважимо, що в солідарному туризмі в центрі уваги перебуває людина включно з еконо– мічним аспектом. Solidarity tourism is considered one of the forms sustainable development, and note that in solidarity in tourism, the focus is on a person, including economic spiritual aspect.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35350
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ivanova L..pdf245.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.