Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35341
Назва: Теоретичні і методичні засади професійного розвитку викладачів фізичного виховання багатогалузевих закладів вищої освіти
Інші назви: Theoretical and methodological principles of professional development of physical education teachers of multi-disciplinary institutions of higher education
Автори: Загура, Федір Іванович
Zahura, Fedir Ivanovych
Ключові слова: підвищення кваліфікації
вчитель фізкультури
багатопрофільний заклад вищої освіти
професійні функції
фізична готовність педагога до виконання професійних функцій
мотиваційна компонент
гносеологічний компонент
особистісний компонент
діяльність компонент готовності вчителя фізичної культури до професійної діяльності функції
professional development
physical education teacher
multidisciplinary institution of higher education
professional functions
physical education teacher’s readiness to perform professional functions
motivational component
epistemological component
personality component
activity component of physical education teacher’s readiness to perform professional functions
Дата публікації: 2024
Видавництво: Хмельницький нац. ун-т
Бібліографічний опис: Загура Ф. І. Теоретичні і методичні засади професійного розвитку викладачів фізичного виховання багатогалузевих закладів вищої освіти : реф. дис. ...д-ра пед. наук : [спец.] 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / Загура Федір Іванович ; Хмельницький нац. ун-т. – Хмельницький, 2024. – 43 с.
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні концепції професійного розвитку викладачів фізичного виховання багатогалузевих закладів вищої освіти, у розробленні системи професійного розвитку викладачів фізичного виховання багатогалузевих закладів вищої освіти та в експериментальній перевірці її ефективності. The purpose of the study is the theoretical substantiation of the concept professional development of multidisciplinary physical education teachers institutions of higher education, in the development of a system of professional development physical education teachers of multi-disciplinary institutions of higher education and in the experimental verification of its effectiveness.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35341
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
referat-zahura_2024.pdf1.42 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.