Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35340
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Осередчук, Ольга Анатоліівна | - |
dc.contributor.author | Oseredchuk, Olha Anatoliivna | - |
dc.date.accessioned | 2024-02-09T11:25:03Z | - |
dc.date.available | 2024-02-09T11:25:03Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Осередчук О. А. Теоретичні і методичні основи моніторингу якості вищої освіти в Укpaїні : реф. дис. ...д-ра пед. наук : [спец.] 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / Осередчук Ольга Анатоліівна ; Хмельницький нац. ун-т. – Хмельницький, 2023. – 43 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35340 | - |
dc.description.abstract | Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні концепції моніторингу якості вищої освіти на інституційному рівні, у розробленні й експериментальній перевірці ефективності системи моніторингу якості вищої освіти у ЗВО. The purpose of the study is the theoretical substantiation of the concept monitoring the quality of higher education at the institutional level, in the development of experimental verification of the effectiveness of the quality monitoring system of higher education at ZVO. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Хмельницький нац. ун-т | uk_UA |
dc.subject | моніторинг | uk_UA |
dc.subject | якість вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | навчально-методичне забезпечення | uk_UA |
dc.subject | інституційний рівень | uk_UA |
dc.subject | педагогічний експеримент | uk_UA |
dc.subject | система моніторингу | uk_UA |
dc.subject | діагностичний інструментарій | uk_UA |
dc.subject | організаційно-педагогічні умови | uk_UA |
dc.subject | критерії та об’єкти моніторингу | uk_UA |
dc.subject | функції та принципи моніторингу | uk_UA |
dc.subject | monitoring | uk_UA |
dc.subject | quality of higher education | uk_UA |
dc.subject | institutional level | uk_UA |
dc.subject | monitoring system | uk_UA |
dc.subject | organizational and pedagogical conditions | uk_UA |
dc.subject | functions and principles of monitoring | uk_UA |
dc.subject | criteria and objects of monitoring | uk_UA |
dc.subject | diagnostic tools | uk_UA |
dc.subject | pedagogical experiment | uk_UA |
dc.subject | educational and methodological support | uk_UA |
dc.title | Теоретичні і методичні основи моніторингу якості вищої освіти в Укpaїні | uk_UA |
dc.title.alternative | Theoretical and methodological foundations of monitoring the quality of higher education in the UK | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Автореферати дисертацій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
referat-oseredchuk_2023.pdf | 1.39 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.