Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35338
Назва: Теоретичні і методичні засади професійного розвитку викладачів фізичного виховання багатогалузевих закладів вищої освіти
Інші назви: The theoretical and methodical principles of professional development of physical education teachers of multidisciplinary higher education institutions
Автори: Загура, Федір Іванович
Zahura, Fedir Ivanovych
Ключові слова: професійний розвиток
викладач фізичного виховання
багатогалузевий заклад вищої освіти
професійні функції
готовність викладача фізичного виховання до виконання професійних функцій
мотиваційний компонент
гносеологічний компонент
особистісний компонент
діяльнісний компонент готовності викладача фізичного виховання до виконання професійних функцій
professional development
physical education teacher
multidisciplinary institution of higher education
professional functions
physical education teacher’s readiness to perform professional functions
motivational component
epistemological component
personality component
activity component of physical education teacher’s readiness to perform professional functions
Дата публікації: 2024
Видавництво: Хмельницький нац. ун-т
Бібліографічний опис: Загура Ф. І. Теоретичні і методичні засади професійного розвитку викладачів фізичного виховання багатогалузевих закладів вищої освіти : дис. ...д-ра пед. наук : 13.00.04 / Загура Федір Іванович. – Хмельницький, 2024. – 597 с.
Серія/номер: дисертації;
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні концепції професійного розвитку викладачів фізичного виховання багатогалузевих закладів вищої освіти, у розробленні системи професійного розвитку викладачів фізичного виховання багатогалузевих закладів вищої освіти та в експериментальній перевірці її ефективності. The purpose of the study is the theoretical substantiation of the concept professional development of multidisciplinary physical education teachers institutions of higher education, in the development of a system of professional development of teachers of physical education of multi-disciplinary institutions of higher education and experimental verification of its effectiveness.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35338
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dysertatsiia-zahura_2024.pdf6.81 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.