Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35336
Назва: Інноваційні засади розвитку етногастрономічного туризму й брендинг нематеріальної культурної спадщини
Інші назви: Innovative foundations of development of ethno-gastronomic tourism and branding of intangible cultural heritage
Автори: Боратинський, Олег
Паска, Марія
Німець, Андрій
Boratynskyi, Oleh
Paska, Mariia
Nimets, Andrii
Ключові слова: етногастрономічний туризм
брендинг
ресторан
«Бойківська гостина»
ethnogastronomic tourism
Restaurant
«Boikivska gostina»
branding
Дата публікації: 21-вер-2023
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Боратинський О. Інноваційні засади розвитку етногастрономічного туризму й брендинг нематеріальної культурної спадщини / О. Боратинський, М. Паска, А. Німець // Альтернативний туризм : зб. матеріалів II Міжнар. наук.-практ. семінару (21 верес. 2023 р.). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – С. 74–77.
Серія/номер: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
Короткий огляд (реферат): Мета – аналіз сучасного стану розвитку етногастрономічного туризму й брендинг нематеріальної культурної спадщини в контексті особливостей автентичної кухні й етнічних закладів. Innovative foundations of development of ethno-gastronomic tourism and branding of intangible cultural heritage.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35336
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Boratynskyi Oleh,.pdf246.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.